۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

۸۴۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

 ۸۴۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۸۴۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر کارگروه، مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در استانداری قزوین برگزار شد.

پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب  و بازسازی و نوسازی و مصوبات کارگروه در نه ماهه سال جاری ارائه کرد.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۸۷ فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند وبا ۹۵ مصوبه تاکنون ۲۱ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۴۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

پرزحمت تصریح کرد: تاکنون شش هزارو ۷۳ فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در کشور ثبت نام شده که از این تعداد۴۳۹ فقره مربوط به استان قزوین است.

وی در ادامه گفت: تاکنون ۶۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۴۱ میلیارد ریال در نه ماهه سال جاری به منظور رونق تولید در استان قزوین پرداخت شده است.

رئیس سازمان صمت و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت:طی هفته گذشته ۲۰ فقره بازدید توسط کمیته بررسی صورت گرفته که از این تعداد ۱۵ فقره مورد موافقت قرار گرفته است.

وی همچنین گفت:در سالجاری ۲۳ جلسه اصلی و ۵۹ جلسه فرعی تشکیل شده که در این جلسات ۴۷۵ مصوبه برای ۲۹۷ واحد صنعتی و کشاورزی به انجام رسیده است.

در ادامه جلسه امروز در غالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۴ واحد در بخش های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.

کد خبر 4478971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha