۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران:

وضعیت ناخوشایند زیرساخت های فرهنگی هنری توهین به اثر هنری است

وضعیت ناخوشایند زیرساخت های فرهنگی هنری توهین به اثر هنری است

تهران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت:وضعیت ناخوشایند زیرساخت های فرهنگی هنری توهین به اثر هنری است.

به گزارش خبرنگار مهر، احد جاودانی ظهر یکشنبه در دیدار با حسین عباسی، فرماندار پیشوا گفت: وضعیت زیرساخت های فرهنگی در شأن مردم نیست و شاید به نوعی توهین به اثر هنری باشد زیرا که خالق یک اثر برای تولید آن از جان خود مایه می گذارد.

وی افزود: در عمده شهرهای کشور زیرساخت های فرهنگی خوبی فراهم شده است اما در شهرستان های استان تهران به نسبت جمعیت نتوانسته ایم کاری انجام دهیم و زیرساخت های لازم مهیا نشده است. 

جاودانی با اشاره به مطلوب بودن امکانات فرهنگی در شهر تهران اظهار کرد:  شهرداری، سازمان فرهنگی و هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و مجموعه های فرهنگی و هنری کشور توانسته اند زیرساخت های خوبی در شهر تهران فراهم نمایند به گونه ای که پاسخگوی مطالبات و نیاز مخاطبان باشند. 

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا مسئولان استانی و کشوری را نسبت به کمبود زیرساخت های فرهنگی در شهرستان های استان حساس کنیم تا از این وضعیت ناخوشایند خارج شویم. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این دیدار در خصوص آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرای پیشوا در سال جاری، تجهیز سالن اجتماعات هلال احمر، راه اندازی دبیرخانه دائمی یادواره 15 خرداد در پیشوا با مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  بازنگری چارت اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قول مساعد داد.

کد خبر 4480308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha