۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری اجلاسیه نماز نیازمند تلاش و تعامل بیشتری است

 برگزاری اجلاسیه نماز نیازمند تلاش و تعامل بیشتری است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری اجلاسیه نماز باید تعامل بیشتری صورت گیرد و کم کاری در این راستا پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعدازظهر دوشنبه در نشست هماهنگی اجلاس نماز افزود: این اجلاس باید با برنامه ریزی دقیق و به موقع برگزار شود.

وی بیان داشت: طبق اعلام قبلی، اجلاس نماز هفته آینده برگزار خواهد شد و نمی توان آن را به تاخیر انداخت.

احمدی تصریح کرد: این امر نیازمند برنامه ریزی منظم و تعامل و همکاری دستگاهها است و برنامه ریزی برای برگزاری این اجلاس باید از چندین ماه قبل انجام می شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ نماز در اجلاس نماز نیازمند برنامه ریزی و اجرای این برنامه به شکلی مناسب و مطلوب است اما متاسفانه برخی از دستگاههای مرتبط همکاری لازم را در این راستا ندارند.

استاندار تاکید کرد:همه دستگاه های اجرایی و سازمان ها با تمام توان برای برگزاری هرچه با شکوهتر این اجلاس تلاش کنند و تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی برای عموم نیز در این راستا است و باید این اجلاس به لحاظ محتوایی و اثرگذاری، متفاوت از سال های گذشته برگزار شود.

احمدی افزود:مخاطب اصلی این گونه همایش ها و اجلاسیه های دینی و معنوی جوانان هستند و متولیان برگزاری این اجلاس به فرهنگ سازی جایگاه و تاثیرات نماز بر جامعه به ویژه جوانان توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 4481607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha