۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۲

فرماندار دماوند:

واگذاری زمین در دماوند زیر ذره بین مدیریت عالی شهرستان قرار دارد

واگذاری زمین در دماوند زیر ذره بین مدیریت عالی شهرستان قرار دارد

دماوند- فرماندار دماوند گفت: در حال حاضر سیاستی در شهرستان حاکم است که هیچ تصمیمی خارج از شهرستان بدون هماهنگی با مدیریت عالی شهرستان اتخاذ نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری ظهر سه شنبه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار داشت: ما و شما یک‌طرف هستیم و یک نقطه مشترک به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم و همه برای حفظ آن تلاش می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای انتقاد در دانشگاه افزود: برای رسیدن به پیشرفت و رفع مشکلات باید انتقادپذیر باشیم و وقتی شما با نگاه نقادانه و پرسشگر از نماینده دولت انتقاد می‌کنید حتماً به فکر آینده کشور هستید و پیشرفت آن برای شما مهم است که این موضوع بسیار باارزش است.

فرماندار دماوند در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان پیرامون موضوع اشتغال در شهرستان دماوند گفت: در موضوع صنعت، اشتغال و بهبود فضای تولید در شهرستان شهرک صنعتی شماره۲ را که مدت ۱۵ سال بود به‌صورت راکد مانده بود احیا کردیم و از ۲ماه قبل واگذاری زمین آن به صنعتگران به‌منظور ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی آغازشده که می‌تواند تحول بزرگی درزمینهٔ اشتغال شهرستان ایجاد کند.

صفری در ادامه به موضوع حفظ اراضی کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: درگذشته اتفاقاتی افتاده به صورتی که بدون هیچ ضابطه خاصی زمین‌هایی به افراد واگذارشده، اما در حال حاضر سیاستی در شهرستان حاکم است که هیچ تصمیمی خارج از شهرستان بدون هماهنگی با مدیریت عالی شهرستان اتخاذ نمی‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: برای آنکه به نقطه مطلوب برسیم، در کنار انتقاد باید دست در دست یکدیگر بدهیم و با مشارکت همه اقشار جامعه بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

کد خبر 4482509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha