۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳

فرمانده انتظامی استان کردستان:

امنیت مطلوب استان از برکات وحدت شیعه و سنی است

امنیت مطلوب استان از برکات وحدت شیعه و سنی است

سنندج - فرمانده انتظامی استان کردستان امنیت مطلوب استان را از برکات وحدت شیعه و سنی دانست و گفت: هر قدر این وحدت تقویت شود به همان میزان دشمنان مایوس تر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح امروز در دیدار با امام جمعه سنندج نقش مردم کردستان را در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهارداشت: مردم کردستان طعم ناامنی ‌های زیادی را در طول جنگ تحمیلی و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی چشیده اند و قدر امنیت امروز را به خوبی می دانند.

وی افزود: استقرار امنیت مطلوب در این منطقه از سرزمین ایران اسلامی بیش از همه توسط خود مردم برقرار شده که قدر امنیت را دانسته و در راستای ارتقاء آن تلاش می کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تامین امنیت را مطالبه به حق مردم از خدمتگزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: تحقق امنیت پایدار جز با همکاری و مشارکت مردم امکان پذیر نیست لذا نیروی انتظامی نیز از مردم انتظار دارد به حقوق شهروندی خود عمل کرده و همیار پلیس در تامین امنیت باشند.

آزادی هدف از مشارکت مردم در تامین امنیت را تضمین سلامت اجتماعی و تحقق اصل پیشگیری از جرم در جامعه دانست و یادآور شد: فلسفه وجودی پلیس جامعه محور، خدمت به مردم است و پلیس جامعه‌ محور برای مردم و در خدمت مردم بوده و در راستای ماموریت‌ های متنوع و گسترده خود نیازمند مشارکت عمومی است.

کد خبر 4485267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha