۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹

تکواندو گرند اسلم - چین؛

مردانی رقیب چینی را شکست داد و به فینال راه یافت

مردانی رقیب چینی را شکست داد و به فینال راه یافت

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی دومین دوره رقابتهای گرنداسلم راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرنداسلم که در «ووشی» چین جریان دارد در پیکار با «ژائوگیسیانگ» از چین با نتیجه ۲ بر صفر صاحب پیروزی شد و به فینال رسید. وی در دو راند متوالی ۶ بر یک و ۱۴ بر ۸ به پیروزی دست یافت. 

مردانی دور نخست «استفن لامبدین» از آمریکا را شکست داده و سپس با برتری مقابل «گیل یانگ بیوئن» از کره جنوبی به نیمه نهایی صعود کرده بود. 

رقابت های فینال فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه انجام خواهد شد و سجاد در فینال می‌بایست با «کیو دون این» نماینده کره‌جنوبی قهرمان آسیا ۲۰۱۸، دارنده یک طلا و ۳ نقره گرندپری، برنز جهانی ۲۰۱۷ و .... مبارزه کند.

پیش از این، آرمین هادی پور نیز با شکست برابر رقیب کره ای خود از رسیدن به دیدار نهایی وزن ۵۸- کیلوگرم بازمانده بود. وی فردا برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایز دلاری قابل توجهی پرداخت می شود که نفر اول و دارنده مدال طلا ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش دریافت می کند. 

این دوره از مسابقات چهارشنبه ۲۱ آذرماه با حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «ووشی» آغاز شد و در عصر فردا به پایان می رسد.

کد خبر 4485463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha