۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۵

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد:

احداث ۱۸ تقاطع غیرهمسطح در راستای روان‌سازی ترافیک اصفهان

احداث ۱۸ تقاطع غیرهمسطح در راستای روان‌سازی ترافیک اصفهان

اصفهان- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: ۱۸ تقاطع غیر همسطح در راستای روان‌سازی ترافیک شهر اصفهان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ حمیدرضا امیرخانی ظهر یک شنبه درجلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: راه‌های بزرگراهی در  راستای روان‌سازی ترافیک شهری نقش مهمی دارند که درهمین راستا گذرگاه بزرگراه آزادگان پس از ۱۰ سال توقف از دوسال گذشته کلنگ زده شد.

وی با اعلام اینکه در پی اجرای گذرگاه بزرگراه آزادگان شاهد رفع ترافیک در بخشی از شهر خواهیم بود، ادامه داد: ایمن‌سازی محورها و توزیع مناسب ترافیک در اصفهان در کاهش ترافیک مؤثر بوده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اعلام کرد: ۱۸ تقاطع غیر هم‌سطح در استان اصفهان احداث شده که نقش مؤثری در روان‌سازی ترافیک شهرها داشته است.

تکمیل ۵ کیلومتری محور جنوب غربی اصفهان با حمایت مدیریت شهری امکانپذیر است

وی ادامه  داد: ۱۲ کیلومتر محور جنوب غربی اصفهان ایجاد شده است اما پنج کیلومتر به دلیل نداشتن ردیف بودجه باقیمانده است و در صورتی که مدیریت شهری سرمایه‌گذاری کند، تکمیل آن می‌تواند بار ترافیکی صفه را بهبود بخشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اضافه کرد: ۴۳۷کیلومتر بزرگراه و راه‌های اصلی با شرایط کنونی ساخته شده است و با وجود اخذ بودجه‌های ملی در طرح‌های کلان همچنان نیازمند همیاری مدیریت شهری هستیم.

امیرخانی ادامه داد: احداث حلقه حفاظتی برای استان بسیار ضروری است و انجام آن با مشارکت دستگاه‌های مختلف و تقسیم کار با آنها می‌تواند در کاهش ترافیک استان اصفهان  نقش به سزایی داشته باشد.

کد خبر 4486867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha