۱ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۰۳

استاندار اردبیل:

اردبیل به توسعه شبکه و خطوط انتقال گاز نیازمند است

اردبیل به توسعه شبکه و خطوط انتقال گاز نیازمند است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: با توجه به نیازمندی‌های موجود در توسعه خطوط انتقال گاز، ۲۵۰ میلیارد ریال برای خط انتقال به صنایع منطقه درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو ظهر شنبه در خصوص آخرین پیشبرد برنامه‌های عمرانی و اقتصادی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: منابع مالی مورد نیاز برای توسعه خطوط انتقال گاز در بخش صنایع اخذ خواهد شد.

وی افزود: وزارت نفت نظر مثبتی را برای حمایت از تولید محصولات پتروشیمی در اردبیل دارد و امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم شاهد پویایی این صنعت در استان باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: به منظور افزایش تولید و ایجاد اشتغال مولد و جلوگیری از خروج ارز موافقت وزارت نفت در ارائه تخفیف‌های ۳۰ درصدی در مصرف گاز واحدهای تولیدی استان جلب شده است.

بهنام‌جو ادامه داد: با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی موافقت‌ها برای احداث کارخانه مدرن تولید کاغذ در اردبیل فراهم شده و در صورت بهره‌برداری و آغاز به کار این مجموعه  بخش عمده‌ای از نیازمندی استان و کشور به انواع کاغذ برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور توجه به صنایع مستقر در منطقه نمین در سال آتی خط انتقال گازرسانی توسط وزارت نفت انجام خواهد پذیرفت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: رشد سرمایه‌گذاری در اردبیل بسیار مناسب بوده و شاهد افزایش پرداخت تسهیلات اعطایی از سوی بانک‌های عامل در حوزه تولید هستیم و تداوم این روند می‌تواند نوید بخش توسعه مضاعف استان در بخش‌های مختلف شود.

کد خبر 4491996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha