۱ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۱۹

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خبرداد:

اختصاص یکی از رواق های حرم رضوی برای اکران آثار هنری انقلاب

اختصاص یکی از رواق های حرم رضوی برای اکران آثار هنری انقلاب

مشهد-معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:رواقی برای اکران پوستر، فیلم و آثار هنری با موضوعات انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدجلال حسینی در نشست خبری رونمایی از پروژه علمی «دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران» که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی بنابر توصیه تولیت آستان قدس رضوی گروه علمی-پژوهشی را با سرپرستی حجت الاسلام سید محمدحسین راجی تشکیل داد تا یک پشتوانه علمی قوی با نتایج مفید را برای خادمان فرهنگی حرم، فعالان و دغدغه‌مندان انقلابی در سطح ملی ایجاد کند.

وی افزود: پروژه علمی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران ثمره بیش از ۱۷ هزار ساعت کار تحقیقاتی و پژوهشی با حضور ۷۰ پژوهشگر حوزه و دانشگاه است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بعد از نهم دی ماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: این مجموعه در قالب کتاب در اختیار همه فعالان فرهنگی قرار خواهد گرفت تا از آن بهره‌مند شوند و از سوی معاونت تبلیغات نیز این محتوا افزون بر کتاب با قالب‌های صوتی، تصویری، کلیپ، اینفوگرافی و موشن‌گرافی تولید خواهد شد.

وی ابراز کرد: نتایج و روند پروژه علمی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در محافل علمی- نخبگانی متعددی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و پیشنهادات و انتقادات صاحب نظران نیز بررسی شده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های معاونت تبلیغات حرم مطهر رضوی خلاصه در دهه فجر نخواهد شد، عنوان کرد: کارهای مطالعاتی ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در حرم رضوی از ماه‌ها قبل و دیگر برنامه‌های اجرایی نیز از هفته گذشته آغاز شده است.هم اکنون برنامه «خط روشنگری» در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و تربیت مبلغان انقلابی آغاز به کار کرده است و در نظر داریم برای هفته‌های آینده رواقی را برای اکران پوستر، فیلم و آثار هنری با موضوعات انقلاب اسلامی اختصاص دهیم تا زائران بارگاه منور رضوی از آن‌ها بهرمند شوند.

حسینی افزود: یکصد طرح پوستر با مفاهیم انقلابی در حال طراحی و چاپ است که به زودی در حرم، مساجد، فرهنگسراها، نمایشگاه‌های سیار و نگارخانه‌ها اکران خواهد شد. همچنین تمامی تولیدات در درگاه اینترنتی رضوی‌ پلاس برای دسترسی فعالان فرهنگی بارگذاری خواهد شد که آدرس سایت همزمان با رونمایی پروژه علمی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 4492383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha