۲ دی ۱۳۹۷، ۲۳:۲۱

معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

آرامستان «خضر» در شهر خرم‌آباد پاسخگوی این حجم ترافیک نیست

آرامستان «خضر» در شهر خرم‌آباد پاسخگوی این حجم ترافیک نیست

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان، تاکید کرد: آرامستان «خضر» در شهر خرم‌آباد پاسخگوی این حجم ترافیک نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادپور شامگاه یکشنبه در کارگروه ایمنی راههای لرستان در سخنانی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از پلیس راه و نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: همچنین دادستان مرکز استان و استاندار لرستان همواره در این حوزه ورود جدی داشته اند و پای کار بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به وجود هفت هزار و ۸۰۲ کیلومتر جاده در لرستان، عنوان کرد: این میزان جاده زیاد بوده و نمی توان همه نقاط حادثه خیز آن را اصلاح کرد، با این وجود نقاطی که اهمیت بالایی دارند باید اصلاح شوند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ورودی شهرهای استان، عنوان کرد: اقدامات مطلوبی در ورودی شهر خرم آباد انجام شده و انتظار این بوده که ورودی های سایر شهرهای استان نیز ساماندهی شوند.

مرادپور با اشاره به ترافیک آرامستان «خضر» در مرکز لرستان، بیان داشت: با تغییراتی که انجام شد، ترافیک در این منطقه نسبت به قبل روان تر شده است و کار تعریض در این منطقه به خوبی در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان اینکه آرامستان «خضر» دیگر پاسخگوی این حجم ترافیک نیست، گفت: شهرداری در این رابطه باید ورود پیدا کند و آرامستان ها را به صورت منطقه ای طراحی کند به طوری که برای جنوب، شمال و ... یک آرامستان در نظر گیرد.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه ساماندهی آرامستان منطقه «فلک الدین» نیز شروع شده است، گفت: همچنین باید در این منطقه یک پل موقت احداث شود.

کد خبر 4493452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha