۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳

کارشناس مسئول نمایش حوزه هنری فارس خبر داد:

رقابت هنرمندان ایثارگر حوزه هنری فارس در جشنواره ملی شاهد

رقابت هنرمندان ایثارگر حوزه هنری فارس در جشنواره ملی شاهد

شیراز-کارشناس مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس از راهیابی آثار دو تن از هنرمندان حوزه هنری فارس به جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، اصغر گروسی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره هنری شاهد سالانه در رشته های مختلف برگزار می شود و در جشنواره امسال هنرمندان نمایش فارس حضور پر رنگی دارند.

وی افزود: علاوه بر اثر فراموشخانه به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی سیدحسن حسینی هنرمند شاهد که مورد حمایت حوزه هنری فارس قرار دارد، نمایش هدف مشقی بود به نویسندگی نورالله لک و کارگردانی نسیم (صدیقه ) شکر از شهرستان فسا نیز به این رویداد راه یافته اند.

کارشناس مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: این دو اثر از ۸ تا ۱۳ دی در بخش نمایش خیابانی  این جشنواره حضور خواهند داشت و به نمایندگی از خانواده بزرگ هنرمندان ایثارگر فارس به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان اظهار داشت: حوزه هنری مضمون ایثار و شهادت را به عنوان یکی از مضامین اصلی حوزه نمایش مورد توجه جدی قرار داده و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه نیز از هنرمندان توانمند خانواده شاهد به نحو شایسته حمایت کنیم.

کد خبر 4493722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha