۴ دی ۱۳۹۷، ۸:۵۲

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان :

شمار بیمه شده‌های اجباری در زنجان به ۱۱۰ هزار نفر رسیده است

شمار بیمه شده‌های اجباری در زنجان به ۱۱۰ هزار نفر رسیده است

زنجان-مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تعداد بیمه اجباری تأمین اجتماعی در استان زنجان به بیش از ۱۱۰ هزار نفر افزایش‌ یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود علیا ری شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران،  به افزایش تعداد بیمه اجباری تأمین اجتماعی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تعداد بیمه اجباری تأمین اجتماعی به بیش از ۱۱۰ هزار نفر افزایش‌یافته است.

وی اظهار کرد: این تعداد بیمه‌شده اجباری در استان زنجان نشان می‌دهد اشتغال در استان افزایش پیداکرده است.

مدیرکل سامان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: استان زنجان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و هفت شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند.

وی ابراز کرد: این سازمان یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده مالی آن از محل حق بیمه‌ها با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما تأمین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست.

علیا ری تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان با تحت پوشش  قرار دادن افراد تأکید زیادی دارد  و یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و مأموریت اصلی آن تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

وی از فعال بودن ۱۳ هزار و ۵۰۰ کارگاه در استان زنجان خبر داد و گفت: این کار گاه ها به صورت غیر حضوری بیمه خود را پرداخت می کنند. 

کد خبر 4494447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha