۴ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹

شهردار زنجان:

توسعه حمل و نقل عمومی اولویت شهرداری زنجان است

توسعه حمل و نقل عمومی اولویت شهرداری زنجان است

زنجان-شهردار زنجان گفت: توسعه حمل و نقل عمومی اولویت اساسی و مهم شهرداری زنجان است و در تلاش هستیم هسته مرکزی شهر وضعیت ترافیک بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح الله معصومی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی از اولین اتوبوس ویژه معلولان، گردشگری و ۱۵ اتوبوس بازسازی شده و اولین جایگاه سوخت گازوئیل شهری،  با تاکید بر اینکه مخالف نگاه حاکمیت خودرو بر حاکمیت انسان در موضوع ترافیک شهری هستیم، افزود: توسعه حمل و نقل عمومی اولویت اساسی و مهم شهرداری زنجان است و در تلاش هستیم هسته مرکزی شهر وضعیت ترافیک بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ترافیک موضوع تخصصی و عمومی است، افزود: سیاست ما در شهرداری، ریسک‌پذیری برای تغییر دیدگاه به مقوله ترافیک در شهر است و مخالف نگاه حاکمیت خودرو بر حاکمیت انسان در موضوع ترافیک شهری هستیم.

معصومی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه حمل و نقل شهر، حوزه ترافیک را در شهرداری مستقل کرده‌ایم، ادامه داد: در شهرهای در حال توسعه، توجه به ترافیک حائز اهمیت است و به این موضوع تاکید داریم که در این بخش باید خدمات به نحو مطلوب به شهروندان ارائه شود.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه ترافیک یکی از ضروری‌ترین تخصص‌ها و یکی از ارکان مهم در شهرهای بزرگ است، افزود: داشتن نگاه تخصیصی و علمی به حوزه ترافیک عامل مهم و در زمینه توسعه شهری است.

معصومی با اشاره به وضعیت اعتبارات شهرداری زنجان افزود: کار کردن در شرایط اقتصادی فعلی بسیار سخت است اما این وضعیت نباید مانع کار و خدمت‌رسانی به شهروندان شود.

کد خبر 4494558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha