۵ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶

استاندار البرز:

گروه های هدف برای تامین مسکن احصا شوند/استفاده از ظرفیت مسکن مهر

گروه های هدف برای تامین مسکن احصا شوند/استفاده از ظرفیت مسکن مهر

کرج - استاندار البرز گفت: گروه های هدف برای تامین مسکن باید احصا شوند و از ظرفیت مسکن مهر و خیرین مسکن ساز برای تامین مسکن محرومان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح چهارشنبه در جلسه شورای مسکن محرومین با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان نمایندگان دولت در استان مسئولیت ایجاد رفاه و امنیت را دارند، اظهار کرد: توزیع عادلانه امکانات در کشور از تکالیف نظام و دولت است.

وی ادامه داد: از دهه ۶۰ تاکنون، کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس وظیفه ذاتی و توانایی های خود برای بازسازی، نوسازی و تامین مسکن محرومان اقدامات خوبی داشته است.

استاندار البرز گفت: دولت تعامل سازنده ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای محرومیت زدایی داشته و این همراهی در برنامه های پنجم و ششم توسعه نیز مشهود است.

شهبازی افزود: در این راستا دولت با توجه به مسئولیت خدمتگزاری خود به محرومان با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهتمام ویژه ای اقدام می کند و این مشارکت و همراهی را نیز از مسئولان استان ها انتظار دارد.

وی اضافه کرد: در استان البرز این عزم و اراده را داریم که در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای تامین مسکن محرومان اقدام کنیم.

وی گفت: از مشکلات و دغدغه های بانک ها آگاه هستیم ولی با توجه به منزلت اجتماعی افراد آسیب پذیر جامعه به دنبال تمهیدات لازم در جهت ایجاد تعادل و تعامل هستیم.

استاندار البرز افزود: بر اساس باورهای دینی و مسئولیت های محوله از سوی دولت و نظام درصدد ایجاد بستر لازم برای تامین مسکن محرومان هستیم.

شهبازی عنوان کرد: برای نیل به اهداف با اهمیت این شورا باید شرایطی فراهم شود که از ظرفیت های مسکن مهر و خیرین مسکن ساز بهره برداری کنیم.

وی گفت: از سوی دیگر باید تمهیدات ویژه ای در راستای تامین مسکن ایثارگران نیز باشیم.

استاندار البرز افزود: گروه هدف برای تامین مسکن باید احصا شوند و طی برنامه ریزی دقیق اقدامات لازم توسط دستگاه های مربوطه و بانک ها انجام شود.

شهبازی گفت: فرمانداران موظف هستند در شهرستان ها نسبت به پیگیری اهداف این شورا اقدام کنند.

وی گفت: به تفاهم نامه همکاری استانداری البرز و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای تامین مسکن محرومان وفادار هستیم.

کد خبر 4495838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha