استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

ساخت و تجهیزبیمارستان بزرگ یاسوج۱۷۰میلیارد تومان هزینه داشت

ساخت و تجهیزبیمارستان بزرگ یاسوج۱۷۰میلیارد تومان هزینه داشت

یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای ساخت بیمارستان بزرگ شهر یاسوج بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار و در راستای تجهیز آن نیز افزودن بر۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعدازظهر جمعه در مراسم افتتاح بیمارستان بزرگ شهر یاسوج افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته شده است.

وی اظهار داشت: این بیمارستان در هشت طبقه با ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی و ۲۹۴ تخت بیمارستانی ساخته شده است.

احمدی افزود: عملیات احداث بیمارستان از سال ۸۶ آغاز شد و این بیمارستان شامل بخشهای تخصصی مراقبت های ویژه، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو، جنرال و جراحی، آی سی یوی جراحی، این آی سی یوی جراحی، پی آی سی یو، و پست سی سی یوی گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، اورولوژی، اطفال، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب است.

استاندار هماتولوژی و آنکولوژی بزرگسالان، عفونی اطفال، ایمونولوژی و آلرژی اطفال و پست پارتوم، بخشهای داخلی، عفونی و بخش های فوق تخصصی هماتولوژی و آنکولوژی اطفال، اطفال، جراحی ترمیمی و توراکس، جراحی عروق، جراحی فک و صورت، روماتولوژی، ریه و گوارش بزرگسالان. را از دیگر بخشهای این بیمارستان عنوان کرد.

احمدی اظهار داشت: این بیمارستان همچنینی دارای سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس آموزشی نیز هست.

وی تصریح کرد: امروز در این استان به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهارمین دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی چهار پروژه مهم و بزرگ درمانی استان افتتاح شد.

کد خبر 4497678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha