۸ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۰۹

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

اماکن نظامی و انتظامی ما دانشگاه اخلاق و تربیت هستند

اماکن نظامی و انتظامی ما دانشگاه اخلاق و تربیت هستند

سنندج - نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب سیدی با درایت، آگاه و مشرف به همه موضوعات علمی، سیاسی و معنوی جهان است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی کردستان، ماموستا فایق رستمی در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان کردستان با اشاره به شرایط حساس امنیت در کشورهای منطقه، اظهارداشت: با نگاهی کوتاه به کشورهای اطراف، به امنیت کشور خود افتخار کرده و شکر گزار خداوند متعال هستیم.

وی امنیت امروز کشور را حاصل مجاهدت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: شهدا برای تامین امنیت مردم جان عزیز خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و وظیفه ما ادامه دادن راه آنان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه افکنی و تلاش دشمن در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان ادامه داد: اتحاد و همبستگی میان مسلمانان تضمین کننده امنیت آنان است.

ماموستا رستمی جنگ اقتصادی را توطئه جدید دشمن در ضربه زدن به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: در چنین شرایطی همه مردم و مسئولان باید یک دل و یک صدا در مقابل توطئه جدید دشمن هم قسم شده تا این توطئه نیز مانند دیگر توطئه های دشمنان خنثی و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه یادآور شد: ولی فقیه و رهبرمعظم انقلاب سیدی با درایت، آگاه و مشرف به همه موضوعات علمی، سیاسی و معنوی جهان هستند و شرایط و موقعیت زمان را بهتر از هر فردی می شناسند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیروهای مسلح و نیروی انتظامی را محافظان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امروز پادگان ها و اماکن نظامی و انتظامی ما دانشگاه اخلاق و تربیت هستند و شایسته سالاری در این مجموعه بزرگ و مقتدر موج می زند.

ماموستا رستمی نیروهای انتظامی را نیرویی متدین، مخلص، انقلابی، عاشق به نظام، صبور و خدمتگذار به مردم عنوان کرد و گفت: در زمان طاغوت مردم با دیدن یک پلیس احساس ترس و وحشت می کردند اما امروز پلیس پناهگاه امنی برای مردم است.

وی در پایان سخنان خود اظهارداشت: مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار با تاکید بر نقش علماء و روحانیون در آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم، بیان کرد: در تامین امنیت مردم به همکاری همه سازمان ها، نهادها و اقشار مختلف مردم نیازمندیم.

سردار علی آزادی با اشاره به ارتقاء شاخص های امنیتی در استان کردستان، این امنیت را حاصل تعامل مردم با پلیس دانست و ادامه داد: پلیس محور تامین امنیت جامعه است و در این رسالت مهم و خطیر نیازمند مشارکت همگان است.

وی امنیت را نیاز همگانی و تامین آن را با مشارکت همگانی برشمرد و یادآور شد: از تمام ظرفیت های استان در راستای ارتقاء امنیت و تامین آسایس و آرامش مردم استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 4497863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha