۱۰ دی ۱۳۹۷، ۹:۳۲

سردار حسین اشتری:

افتخار نیروی انتظامی در کنار مردم بودن است

افتخار نیروی انتظامی در کنار مردم بودن است

فرمانده ناجا گفت: افتخار نیروی انتظامی این است که حافظ ناموس و مال مردم و در کنار مردم است و مردم این باور را دارند که فرزندانشان در ناجا در حال خدمت به آن‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در همایش سالیانه فرماندهان تهران بزرگ با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی یادآور حضور باشکوه، هوشمندانه و مدبرانه ملت در صحنه و تجدید میثاق با رهبر انقلاب و شهدا است.

وی با بیان اینکه بعد از انتخابات ۸۸ جریانات داخلی معاندان و ضد انقلاب خارج‌نشین به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در صدد بودند به بهانه تقلب، نظام را از مسیر اصلی خود خارج کنند، گفت: در آن زمان دشمن ناجوانمردانه در مقابل مردم ایستاد؛ انتخاباتی که با روش‌های جاری در کشور و فرایند انتخابات هیچ موقع تقلبی در آن ندیدیم. در آن زمان این موضوع را بهانه قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه فرآیند انتخابات در ایران به شکلی است که هیچگاه امکان تقلبی وجود ندارد، افزود: قبل از انتخابات، ستاد صیانت از رأی تشکیل دادند و قبل از اعلام آرا، اعلام پیروزی کردند و با شعارهایی که دادند به کشور خیانت کردند و باید در پیشگاه مردم محاکمه شوند.

سردار اشتری با اشاره به حوادث پس از انتخابات ۸۸ گفت: روشنگری مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم باعث ناکامی دشمنان شد. مردم در تمامی صحنه‌ها نشان دادند که به نظام اسلامی معتقد هستند و با تمام مشکلات اقتصادی در میدان‌های مختلف حضور دارند و مسئولان هم باید پاسخگوی مردم باشند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در یکی دو سال گذشته رئیس جمهو آمریکا گفته بود ایران را زمین‌گیر می‌کنم، تاکید کرد: دشمن هرگاه ما را تهدید کرد، مردم قوی‌تر پای صحنه آمدند. دشمن با فشار روانی و اقتصادی، برنامه‌های زیادی برای ۱۳ آبان داشت و می‌خواست مردم در راهپیمایی حضور پیدا نکنند، اما دیدیم که در ۱۳ آبان مردم با قوت و انگیزه حضور یافتند و برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۹۷ باشکوه‌تر حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی کنار مردم ایستاده است، متذکر شد: در نظرسنجی‌های معتبر، اعلام شد که نیروی انتظامی بین ۳۲ دستگاه، جزو چهار گروه نخست به دلیل اعتماد مردم انتخاب شده، امسال نیز در یک نظرسنجی معتبر، ناجا دومین دستگاه مورد اعتماد مردم قرار گرفته و به دلیل اینکه مجاهدانه در خدمت مردم است، مردم نیز قدردان ناجا هستند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: افتخار نیروی انتظامی این است که حافظ ناموس و مال مردم و در کنار مردم است و مردم این باور را دارند که فرزندانشان در ناجا در حال خدمت به آن‌ها هستند.

کد خبر 4500057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha