۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

بسته حمایتی برای ۳۲ هزار زنجانی مشمول واریز شد

بسته حمایتی برای ۳۲ هزار زنجانی مشمول واریز شد

زنجان-مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به بسته حمایتی که به سه گروه هدف تأمین اجتماعی واریز می‌شود اشاره کرد و افزود: برای ۳۲ هزار نفر در استان که مشمول این طرح بودندواریزشد.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، به بسته حمایتی که برای سه گروه هدف تأمین اجتماعی واریز می‌شود اشاره کرد و افزود: برای ۳۲ هزار نفر در استان زنجان که مشمول این طرح بودند این بسته حمایتی واریز شد.

وی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور بسته‌های حمایتی برای سه گروه هدف تأمین اجتماعی شامل بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان استان واریز شد.

مسعود علیاری افزود: این بسته حمایتی در قالب کمک‌های نقدی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی که حقوق کمتر از ۳ میلیون تومان دارند مشمول این بسته هستند.

وی گفت: افرادی که هنوز به‌حساب آنها مبلغ بسته واریز نشده می‌توانند به سامانه ۱۴۲۰ اطلاع دهند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۱۸۰ هزار بیمه‌شده اصلی و ۴۳ هزار مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی در استان زنجان در سه حوزه درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری خدمات دریافت می‌کنند.

علیاری از ارائه ۱۸ نوع خدمت در تأمین اجتماعی استان زنجان  خبر داد و گفت: هرچه میزان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بیشتر باشد، میزان آسایش و رفاه اجتماعی مردم هم به‌تبع افزایش می‌یابد.

کد خبر 4501291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha