۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۰۶

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد:

استفاده ازبخاری نفتی در۲۰۰۰کلاس درس/ضرورت اصلاح سیستم گرمایشی

استفاده ازبخاری نفتی در۲۰۰۰کلاس درس/ضرورت اصلاح سیستم گرمایشی

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از دوهزار کلاس درس در استان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند و سیستم گرمایشی مدارس استان باید در کمترین زمان ممکن اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز فیلی بعدازظهر سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان افزود: در راستای تامین سلامت، ایمنی و رفاه دانش‌آموزان باید از بخاریهای گازسوز و یا کپسولی استاندارد استفاده شود.

فیلی اظهار داشت: نوسازی مدارس باید به جای ایجاد مدارس جدید به تجهیز و استانداردسازی مدارس توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد هزینه تامین سیستم گرمایشی مناسب برای مدارس را از محل منابع استانی تامین می کنیم، گفت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز ۵۰ درصد بقیه را تامین کند.

فیلی اظهار داشت: با اختصاص اعتبار ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومانی  می‌توان ظرف مدت شش ماه تا یک سال تمام بخاریهای نفتی را جمع کرد.

وی تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر بخاریهای غیر استاندارد و نفتی، سهل‌انگاری است و موجب بروز خطرات می شود و جان دانش آموزان را به خطر می اندازد.

فیلی افزود: همچنین در راستای جلوگیری از بروز خطرات و به خطر افتادن جان مردم استان، صنعت و معدن باید از فعالیت همه مراکز و مخازن "سی ان جی " غیراستاندارد جلوگیری کند.

وی همچنین یادآور شد: در ۷۰ نهاد استان ۸۴ آسانسور نصب شده که از این تعداد تنها هفت آسانسور دارای گواهینامه استاندارد هستند و موضوع ایمنی در آسانسورها به خصوص در نهادهای دولتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فیلی بر استاندارد سازی آسانسورها در تمامی دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

کد خبر 4501623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha