۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵

جانشین فرمانده ناجا:

جنوب شرق کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است

جنوب شرق کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است

زاهدان - جانشین فرمانده ناجا گفت: منطقه جنوب شرق کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است و در بهترین شرایط قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه بازدید از مرزهای منطقه جنوب شرق کشور هدف از این بازدید را ارزیابی یگان های انتظامی و مرزی سیستان و بلوچستان عنوان و اظهار کرد: در این بازدید شاهد بودیم، ماموران انتظامی و مرزداران از آمادگی عالی و از روحیه بالایی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه موضوعاتی نظیر امنیت کشور و آرامش مردم برای ناجا خط قرمز محسوب می شود، تاکید کرد: هر فرد ، گروه و یا افرادی بخواهند به این موضوع خدشه ای وارد کنند به شدت با آنان برخورد می شود.

این مقام عالی انتظامی عنوان داشت: الحمدالله منطقه جنوب شرق کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است و در بهترین شرایط قرار دارد.

سردار سلیمانی به کشف حدود ۱۳۵ تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در سیستان و بلوچستان اشاره و بیان کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، از افزایش ۱۵ درصدی برخوردار بوده است البته با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته امیدواریم روز به روز در این زمینه شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

جانشین فرمانده ناجا درباره آزادی باقیمانده گروگان های ربوده شده در مرز میرجاوه، گفت: رایزنی های لازم با دولت پاکستان برای آزادی آنان انجام شده و در حال پیگیری هستیم، امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر آنها را به کشور بازگردانیم.

کد خبر 4503099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha