۱۵ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان خبرداد:

کشف تسهیلات غیر مجاز بانکی در دیواندره

کشف تسهیلات غیر مجاز بانکی در دیواندره

سنندج - جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان از کشف تسهیلات غیر مجازبانکی به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سرهنگ عباس مسعودی گفت: براساس اخبار واصله از نشانگاه های اقتصادی یکی از بانک های دولتی، مبنی بر اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی توسط دو نفر در قالب راه اندازی بنگاه های زودبازده، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی ماموران پلیس آگاهی و بررسی اسناد و مدارک مورد نظر مشخص شد متهمان در قالب وام برای تاسیس بنگاه های کوچک و زود بازده اقدام به جعل اسناد و مدارک کرده و موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ بیش از شش میلیارد ریال شده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان اظهارداشت: متهمان پس از اخذ تسهیلات اقدام به هزینه کردن آن در امور دیگری چون ساخت و ساز کرده و نسبت به بازپرداخت آن نیز اقدامی نکرده بودند.

مسعودی ادامه داد: پس از جمع آوری مدارک و مستندات از سوی ماموران پلیس آگاهی و هماهنگی با مراجع قضائی متهمان طی یک عملیات دستگیر و به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

کشف مرغ گوشتی قاچاق در بانه

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف یک هزار و ۱۴۰ قطعه مرغ گوشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در شهرستان بانه خبرداد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید غلام الهی بانه حین کنترل محورهای مواصلاتی سقز - بانه به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از آن یک هزار و ۱۴۰ قطعه مرغ گوشتی قاچاق کشف شد.

مسعودی با اشاره به اینکه محموله کشف شده جهت انتقال به کشورهای همسایه بارگیری شده بود، یادآور شد: کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف لوازم آرایشی وبهداشتی غیر مجاز در بانه

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف بیش از ۳۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز طی یک عملیات پلیسی خبرداد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بانه در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف دو دستگاه خودروی حامل لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز شدند.

مسعودی افزود: خودروهای مورد نظر در یکی از محورهای ورودی شهر توقیف و با هماهنگی مراجع قضائی تحت بازرسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای مورد نظر بیش از ۳۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر مجاز کشف شد، اظهارداشت: در این عملیات دو نفر دستگیر که به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 4504116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha