۱۵ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷

فرماندار پیشوا مطرح کرد؛

ضرورت تدوین برنامه های فراگیر در هفته فرهنگی پیشوا

ضرورت تدوین برنامه های فراگیر در هفته فرهنگی پیشوا

پیشوا- فرماندار پیشوا بر ضرورت تدوین برنامه های فراگیر در هفته فرهنگی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر شنبه در جلسه رؤسای کارگروه‌های ستاد هفته فرهنگی شهرستان پیشوا بیان کرد: هفته فرهنگی فرصتی برای تقویت داشته‌های فرهنگی و اصلاح فرهنگ عمومی جامعه است و با تدارک و ارائه برنامه‌های غنی و کارشناسی شده در این ایام می‌توان زمینه بروز ناهنجاری‌ها و چالش‌های سطح شهرستان را کاهش داد. 

وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی شهرستان پیشوا از چهارم تا دهم اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه ضمن تدارک برنامه‌های غنی و پرمحتوا به دلیل حفظ شأن و شئون ایام، برنامه‌های شاد و مفرح شهرستان بعد از ایام پیروزی انقلاب و در هفته فرهنگی اجرا خواهد شد. 

عباسی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد نشاط و شادابی در سطح شهرستان برنامه‌های خوبی انجام‌شده ولی کافی نیست و باید برای ذائقه‌های مختلف و رده‌ها و گروه‌های مختلف سنی، فکری و عقیدتی برنامه‌های متنوعی اجرا شود. 

فرماندار پیشوا ادامه داد: هفته فرهنگی فقط مختص دستگاه‌های فرهنگی نیست و همه ادارات باید برنامه‌ها و اقدامات خود را در قالب‌های فرهنگی ارائه دهند و با احساس مسئولیت آن‌ها و مشارکت مردم برنامه‌هایی در سطح تراز شهرستان تدوین و اجرا شود. 

وی بابیان اینکه برنامه‌های هفته فرهنگی باید عموم مردم در شهر و روستاها را در بربگیرد، افزود: در این ایام با دعوت از میهمانان ملی، برنامه‌های متنوع و با سطح و کیفیت بالا در شهرستان اجرا خواهد شد و لازمه آن عزم جدی دستگاه‌ها و مشارکت مردم است تا بتوان با بهره‌گیری از ایام پیش رو و با تدوین برنامه‌های غنی، گام‌های مؤثری در جهت ایجاد نشاط و شادابی و تقویت فرهنگ عمومی جامعه برداشت. 

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا نیز در این جلسه گفت: هفته فرهنگی فرصت مناسبی است تا پتانسیل‌های شهرستان را معرفی و فضای پرنشاطی را برای شهروندان مهیا کنیم. 

سیروس جعفری اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مطلوب در این ایام همت و همکاری کارگروه‌ها و اعضای ستاد هفته فرهنگی شهرستان را می‌طلبد تا برنامه‌های مطلوب و متنوعی در همه سطوح شهرستان ارائه نماییم. 

بر اساس این گزارش، هفته فرهنگی شهرستان پیشوا از چهارم لغایت دهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 4504254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha