۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز:

حضور دانش آموزان البرزی در نمایشگاه پژوهش چشمگیر بود

حضور دانش آموزان البرزی در نمایشگاه پژوهش چشمگیر بود

کرج - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: خوشبختانه حضور دانش آموزان در این نمایشگاه چشمگیر بود و برخی از غرفه‌ها در اختیار آن‌ها قرار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قبادی پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل از معلمان پژوهنده استان با اشاره به اینکه البرز قطب علم و فناوری کشور است، گفت: باید به توسعه نیروهای انسانی توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به استقرار برخی مراکز علمی کشور در البرز، گفت: این استان در کنار زیرساخت‌های علمی و پژوهشی از ساختار آموزشی توانمندی برخوردار است و دانش و توانایی معلمان البرز در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز با تأکید بر اینکه پژوهش لازمه توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: سنجش دانایی هر کشور به امور پژوهشی آن بستگی دارد.

قبادی اضافه کرد: هنوز تا مرحله‌ای که کشوری پژوهش محور داشته باشیم، فاصله‌داریم و در این حوزه باید راهی طولانی را طی کنیم.

وی در بخش دیگری به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حضور دانش آموزان در این نمایشگاه چشمگیر بود و استاندار در بازدید از این نمایشگاه بیش از نیمی از زمان خود را به دیدن غرفه‌های دانش‌آموزی اختصاص داد.

کد خبر 4507350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha