۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳

در سال جاری؛

۹۰ درصد سرقت‌ها در شهرستان گناوه کشف شد

 ۹۰ درصد سرقت‌ها در شهرستان گناوه کشف شد

گناوه - فرمانده انتظامی گناوه گفت: ۹۰ درصد سرقت ها در سال جاری در شهرستان گناوه منجر به کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین احمدی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان با  تقدیر از حضور و تلاش خبرنگاران در انعکاس خبرها اظهار داشت: با تلاش و زحمات همکاران در نیروی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی کلانتری ، همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی و اطلاع رسانی خوب مردم در مواجهه با جرایم  اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در مجموع ۹۰ درصد سرقت ها در سال جاری  در این شهرستان منجر به کشف شده است.

فرمانده انتظامی گناوه بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته و اطلاع و آگاهی رسانی در سطح جامعه، مدارس، مساجد و سایر دستگاه ها میزان تصادفات منجر به فوت  نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان ۶۰ درصد کاهش داشته است.

احمدی گفت: در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری در سطح شهرستان، از مجموع پرونده هایی تشکیل شده ۹۰ درصد در کلانتری منجر به صلح و سازش شده و نیاز به ارسال به مقام قضایی نبوده است.

وی گفت: از معضلات و آسیب های اجتماعی مهم بحث اعتیاد به مواد مخدر است که با اجرای برنامه ها وطرح هایی در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان و اطلاع رسانی به موقع  و همکاری خوب مردم اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

احمدی تصریح کرد:  کشفیات مواد مخدر درسال جاری در این شهرستان نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است و ۳۷۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته  افزایش کشف در این حوزه داشته ایم.

وی پیرامون استقرار کلانتری جدید در سطح شهر با توجه به جمعیت  گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تنها یک کلانتری مسئول نظم و امنیت حوزه  را بر عهده دارد  و با توجه به جمعیت شهرستان که نیاز به استقرار کلانتری جدید است، جهت استقرار کلانتری جدید زمینی در نظر گرفته شده و در این راستا با همکاری فرمانداری و اداره راه و شهرسازی گناوه واگذاری زمین در حال انجام است که با هماهنگی ها و پیگیری های انجام شده با مرکز، استقرارکلانتری جدید صورت خواهد گرفت تا بتواند در بحث پیشگیری و امنیت شهرستان کمک کند.

فرمانده انتظامی گناوه پیرامون مدیریت فضای مجازی و افزود:  فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و کارشناسان و مشاوران این نیرو به منظور آگاهی بخشی  و اطلاع رسانی اقشار مختلف جامعه در برابر آسیب های اجتماعی فضای مجازی  برنامه ها و نشست های مختلفی  در دانشگاه ها، مدارس و مساجد  برگزار کرده اند که این روند ادامه دارد.

در این نشست فرمانده انتظامی شهرستان گناوه به سوالات خبرنگاران خبرگزاری ها پیرامون مطالب مرتبط با این حوزه پاسخ داد.

کد خبر 4507508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha