۱۹ دی ۱۳۹۷، ۹:۵۸

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد کرمانشاه:

مساجد میزبان جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب هستند

مساجد میزبان جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب هستند

کرمانشاه_سرپرست دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با تاکید بر پیوند کانون‌های فرهنگی و مساجد گفت: مساجد میزبان جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب هستند.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر ثبت‌نام در جشنواره قرآنی مدها متان در کانون های استان همچنان ادامه دارد که با توجه به استقبال گسترده از این جشنواره دوبار از سوی دبیرخانه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر بزرگترین عید انقلاب اسلامی است، بیان کرد: به طور ویژه برنامه هایی در این ایام به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

سرپرست دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: علاوه برتجلیل از هشت نخبه فرهنگی کرمانشاه، به طور همزمان در سراسر کشور ۴۰ هزار نفر دانش آموز عضو کانون های فرهنگی مساجد به مناسبت سالروز پیروی انقلاب سرود خوانی می کنند.

وی بیان کرد: به طور جدی درصدد تحکیم پیوند کانون ها ومساجد هستیم و در این میان با ائمه جماعت مساجد هماهنگی های لازم انجام می‌شود چرا که مساجد محور اصلی برنامه‌های کانون ها هستند و برنامه‌ها باید با محوریت مسجد اجرا شود.

حجت الاسلام کلات پور افزود: در حال حاضر جنگ رسانه مطرح است و باید جوانان به عنوان افسران فضای نرم توطئه های دشمنان را که در فضاهای مجازی پناه گرفته خنثی کنند و کانون فرهنگی مساجد با تدوین برنامه برای ایجاد انس میان جوانان کانون های فرهنگی با فضای مجازی در صدد این است که صدای فرهنگ اسلامی را به گوش جوامع برسانیم.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه از ثبت ۵۵۲ کانون فرهنگی در مساجد استان خبر داد و گفت: برخی از این کانون ها با وقوع زلزله آسیب دید که درصدد احیا آن ها هستیم.

کد خبر 4508124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha