اعضای هیئت امنای پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شدند

اعضای هیئت امنای پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شدند

۵ عضو جدید هیئت امنای پژوهشگاه فضایی ایران توسط وزیر ارتباطات معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت امناء پژوهشگاه فضایی ایران با موضوع تصویب بودجه سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ و معرفی و اعطای حکم ۵ عضو جدید هیئت امنای این پژوهشگاه با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد.

دراین جلسه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی براری (رئیس سازمان فضایی ایران)، سیروس موثقی (معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات)، سیداحمدرضا شرافت، (عضو سابق هیئت مدیره زیرساخت)، محمدحسن انتظاری (دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی) و مهدی جعفری ندوشن (دستیار رئیس سازمان فضایی ایران) را به عنوان اعضای جدید هیئت امنای این پژوهشگاه معرفی و احکام را به آنها اعطا کرد.

این جلسه با حضور اعضای جدید و نمایندگان وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در ابتدای جلسه حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد پژوهشگاه ارائه کرد.

در ادامه در خصوص پیشنهادات ارائه شده از سوی پژوهشگاه فضایی، بحث و بررسی صورت گرفت و سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و عضو هیئت امناء پژوهشگاه، درخصوص لزوم وحدت رویه بین آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های پیشنهادی برای پژوهشگاه‌های وابسته و همچنین رعایت قوانین و مقررات بالادستی به ویژه ابلاغیه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صحبت کرد.

در پایان پس از طرح نظرات اعضای هیئت امنا و پاسخ‌های ارائه شده توسط رئیس و معاونان پژوهشگاه فضایی، اصلاحات آئین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بودجه سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به تصویب کلیه اعضای مجمع رسید.

کد خبر 4508390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha