۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۱۵

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

اجلاس کارگران و بانوان کنگره شهدای استان مرکزی امسال برگزارمی شود

اجلاس کارگران و بانوان کنگره شهدای استان مرکزی امسال برگزارمی شود

فراهان- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دو اجلاس کارگران و بانوان، از سری اجلاسیه های کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تا پایان سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کریمی روز چهارشنبه در اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در فراهان برگزار شد، اظهار داشت: این اولین اجلاسیه، از ۱۰ اجلاس کنگره ملی با عنوان «سنگرسازان بی سنگر» است. برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، با هدف انتقال زیبایی های دفاع مقدس و ترویج روحیه جهاد و ایثارگری طرح ریزی شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز جنگ فقط در خاکریزها نیست، بلکه جنگ توسط دشمن با روش ها و مدل های متفاوت در مدارس، خیابان ها، دانشگاه ها، کارخانجات و حتی به کانون خانواده ها کشیده شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: ما در کنگره ملی شهدای استان به دنبال نشان دادن نقش فرماندهی امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید دفاع مقدس استان مرکزی هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: بدون شک اگر جهادگران یا همان «سنگرسازان بی سنگر» در دفاع مقدس نبودند، پیروزی اتفاق نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: پشتیبانی جهادگران و سنگرسازان بی سنگر عامل اصلی پیروزی رزمندگان در نبرد هشت ساله و دفاع مقدس بود.

کریمی بیان داشت: سنگر سازان بی سنگر با توجه به اینکه در معرض اصابت گلوله دشمن بودند، اما برای آماده کردن تجهیزات مورد نیاز سایر رزمندگان به کار خود ادامه می دادند که این در جنگ و پیروزی رزمندگان نقش بسیار حساس و مهمی داشت.

به گفته فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، اجلاسیه کارگری و اجلاسیه بانوان نیز تا پایان سال جاری در شهرستان های ساوه و اراک برگزار می شود.

کد خبر 4508771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha