۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:

دانش آموزان مسموم در میاندوآب از بیمارستان مرخص شدند

دانش آموزان مسموم در میاندوآب از بیمارستان مرخص شدند

ارومیه- مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: همه دانش آموزان مسموم که روز گذشته در بیمارستان بستری شده بودند، ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سهراب حیدری ظهر پنجشنبه در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان مسموم در این شهرستان اظهارداشت: روز گذشته طی تماس با مرکز فوریت های پزشکی میاندوآب، تعدادی(۹ نفر) دانش آموز در کوی سوگلی تپه با علایم تهوع، سرگیجه و شکم درد به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) انتقال و بعد از انتقال به بیمارستان، اقدامات لازم برای بستری در بیمارستان عباسی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه دیشب وضعیت عمومی دانش آموزان مساعد بود و تنها به منظور مراقبت بیشتر این دانش آموزان بستری و تحت نظر قرار گرفتند افزود: امروز نیز دانش آموزان مسموم بستری از بیمارستان مرخص شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه شواهد بالینی و معاینات پزشکی حاکی از  مسمومیت غذایی است افزود: اخباری که در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت استنشاقی این دانش آموزان درج شده است، غیر مستند بوده و تکذیب می شود.

وضعیت ۹ دانش آموز میاندوآبی کاملا مطلوب و از بیمارستان ترخیص شدند

در عین حال رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۹ دانش آموز میاندوآبی بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه با احتمال مسمومیت در اورژانس بیمارستان شهید عباسی بستری شدند که وضعیت فعلی آنان کاملا مطلوب و  از بیمارستان ترخیص شدند

مهدی محمد پور با بیان اینکه موضوع و علت این اتفاق فعلا مشخص نیست افزود: سیستم گرمایشی این مدرسه استاندارد بوده و از پکیج استفاده می شود و دلیل مشخصی برای این موضوع وجود ندارد.

وی بیان کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی مدرسه سوگلی تپه میاندوآب در نمازخانه این مدرسه بودند که بعد از رجوع به کلاس اعلام حالت تهوع کرده اند که بلافاصله جهت بررسی سلامت آنان به بیمارستان منتقل شدند

محمدپور افزود: طبق اعلام کادر بیمارستانی و بر اساس نتایج آزمایش های انجام شده مورد خاصی تا کنون درباره آنان گزارش نشده است اما برای اطمینان بیشتر از سلامتی  کامل  تا ۲۴ ساعت طبق نظریه پزشک معالج تحت نظر قرار گرفتند که امروز صبح پنج شنبه ۲۰ دی بعد از اطمینان از سلامت کامل آنها از بیمارستان ترخیص شدند.

کد خبر 4509300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha