۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۰۳

استاندار یزد:

هیئت‌های مذهبی زبان گویای مردم و حلقه واسطه مسئولان باشند

هیئت‌های مذهبی زبان گویای مردم و حلقه واسطه مسئولان باشند

یزد ـ استاندار یزد با تاکید بر اهمیت جایگاه هیئت‌های مذهبی در میان مردم گفت: هیئت‌ها می‌توانند زبان گویای مردم و حلقه واسطه مسئولان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، پیش از ظهر امروز در در نشست پیرغلامان حسینی و رؤسای هیئت‌های مذهبی استان، آنها را حلقه واسطه بسیار خوب بین دولتمردان ‌در استان و مردم دانست و اظهار داشت: هیئت های مذهبی زبان گویای مردم و بازوان قدرتمند مسئولان در ارتباط و تعامل با جامعه باشند.

وی افزود: این جمع مورد اعتماد و امین مردم و برآمده از جامعه ‌است که کاملا به مسائل و نیازهای استان اشراف دارند و با خلوص نیت، صداقت، بدون هیچگونه چشمداشتی ‌و دلسوزانه در رابطه با مسائل مختلف استان نظر می دهند و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند.

استاندار یزد، هیئت های مذهبی را جمع فرهیخته ای عنوان کرد که در متن مردم هستند و به عنوان حلقه واسطه بسیار خوب بین دولتمردان در استان و مردم می‌توانند زبان گویای مردم و بازوان قدرتمند مسئولان در ارتباط و تعامل با جامعه باشند.

طالبی ادامه داد: لازم است از ظرفیت هیئت‌های مذهبی مانند کاری که در محلات و در حوزه فرهنگی شروع کردیم و استانداری یزد هم کمک کرد که این جمع‌ها شکل گیرد، به بهترین نحو استفاده کنیم تا مردم احساس کنند که هیئت‌های مذهبی فقط مختص به عزاداری، دو ماه محرم و صفر و مناسبت های مذهبی دیگر نیست و یک جمع منسجم با انگیزه برای رفع مشکلات و مسائل مردم در همه حوزه‌هاست و به نوعی سرمایه اجتماعی است.‌

استاندار یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه فرصت‌های زیادی را در بعضی از موضوعات از دست دادیم اما خوشبختانه امروز یک همگرایی خوبی را در استان مشاهده می‌کنیم.

طالبی اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده مردم ‌ثمره تلاش و کوششی که مسئولان انجام می‌دهند را می‌بینند و با بیشترین ارتباط با هیئت‌های مذهبی می‌توانیم یک حکمرانی مبتنی بر ارتباط نزدیک با مردم را در استان ایجاد کنیم.

کد خبر 4512796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha