۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۷

امام‌ جمعه ایلام:

سعه صدر با مردم در اولویت کار نیروی انتظامی باشد

سعه صدر با مردم در اولویت کار نیروی انتظامی باشد

ایلام - امام‌ جمعه ایلام گفت: در مراجعات مردمی سعه صدر در اولویت کار نیروی انتظامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در همایش سالیانه فرماندهان پاسگاه و کلانتری های استان ایلام اظهار داشت: جایگاه ناجا جایگاه رفیعی است که باید قدر آن را بدانید و در عین رفتار  محبت آمیز با مردم با مخلان نظم و امنیت با اقتدار برخورد کنند.

وی عنوان کرد: حافظ  امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بودن ارزش و اهمیت بالایی دارد و پلیس برای اینکه در ماموریت هایش موفق باشد  باید در راه خدا قدم بردارد و تکلیف ما برای خدا باشد.

 امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه توجه ویژه به کسانی که حقی از آنها ضایع شده یا مورد ظلم قرار گرفته‌اند ضروری است، گفت: اولین جایی که این گونه افراد مراجعه می نیروی انتظامی است پس بنابراین باید با روی خوش و سعه صدر پذیرای این گونه افراد و پیگیر حقوق آنها باشید.

 حجت‌الاسلام کریمی‌تبار همچنین اظهار داشت: برای موفقیت در کار ظرافت خاصی لازم است و برای اینکه در کارهایمان موفق باشیم بایستی به قرآن متوسل شد.

وی افزود: جایگاه رفیع نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به اندازه ای است که مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار ملی و حفظ حاکمیت نظام یاد کرده است.

کد خبر 4514024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha