۳۰ دی ۱۳۹۷، ۹:۵۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین :

طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال در قزوین اجرا می‌شود

طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال در قزوین اجرا می‌شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال از ابتدای بهمن ماه امسال در قزوین اجرا می‌شود.

علی پرزحمت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردمی نسبت به برخی از کالاها و خدمات و همچنین در پیش بودن تعطیلات نوروز و انجام سفر های زیارتی و سیاحتی و لزوم پایش و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و بویژه کالاهای پرمصرف و اولویت دار از جمله پوشاک، شیرینی و آجیل، کیف و کفش، گوشت مرغ، گوشت قرمز، لبنیات، میوه و تره بار و ... و در جهت جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمتها، این سازمان در نظر دارد طرح نظارتی ویژه نوروز را از یکم بهمن ماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در سطح استان را توسط ۱۲۰ بازرس برگزار کند.

وی افزود: همه واحد های صنفی موظف به رعایت قوانین نظام صنفی اعم از نصب برچسب قیمت بر روی همه کالاها، نصب نرخنامه در واحد های ارائه کننده خدمات، صدور فاکتور رسمی معتبر دوبرگی به ازای فروش کالا و خدمات، رعایت سود قانونی کالا و نرخ های مصوب هستند و همچنین برگزاری فروش های فوق العاده، حراج و سایر موارد مشابه، صرفا با کسب مجوز از اتحادیه ها و اتاق اصناف و با نظارت بازرسان سازمان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان از تمامی همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند تا در اسرع وقت با حضور بازرسان به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 4518012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha