۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳

معاون قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد:

ثبت‌نام ۸۰۰۰ کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم

ثبت‌نام ۸۰۰۰ کرمانشاهی در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم

کرمانشاه_ معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: تا کنون ۸۰۰۰ نفر برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان ثبت‌نام کرده‌اند.

محسن کرمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای آغاز ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سطح استان ۸۰۰۰ نفر ثبت‌نام کرده اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام این آمار به بیش از ۱۰ هزار نفر برسد.

وی افزود: این تعداد شرکت کنندگان جدای از تعداد دانش‌آموزان است چرا که آنان در سامانه ای دیگر که توسط آموزش و پرورش مدیریت می شود ثبت‌نام می کنند.

معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا دهم بهمن ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر از نظر شمار شرکت کنندگان رتبه دوم کشور را دارا هستیم.

وی بیان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سه رشته مفاهیم، حفظ قرآن کریم در هشت رشته، معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) در هفت رشته و گروه آموزش‌ های الکترونیکی برگزار خواهد شد.

کرمیان زمان برگزاری آزمون رشته‌های کتبی را ۹ اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی را یازدهم تا شانزدهم اسفند برای مقاطع ابتدایی و پایین تر و حفاظ کل پذیرفته شده در مرحله کتبی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: آزمون حفظ جز ۳۰ ویژه دانش آموزان نیز از هجدهم تا بیست و سوم اسفندماه به صورت شفاهی برگزار می شود.

کد خبر 4520243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha