۳ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۱۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۱۰۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد

۱۰۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بیش از ۱۰۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه کمیته نظارت بر فرآیند مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان، منوچهر حبیبی معاون استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار استان، محمود احمدی مدیر کل تعزیرات استان و مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن کنفرانس دادسرای قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت دبیر ستاد تنظیم بازار در این جلسه خلاصه ای از مصوبات و اقدامات انجام شده در ستاد تنظیم بازار استان و بازرسی های انجام شده ارائه داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: تاکنون ۲۰ جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار برگزار شده است.

وی با تقدیر از هفت هزار گزارش مردمی که به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت به صورت تلفنی و حضوری واصل شده از انجام ۱۰۵ هزار بازرسی به ویژه در حوزه اصناف خبر داد و گفت: در همین راستا تاکنون ۶ هزار پرونده توسط بازرسان این سازمان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

پرزحمت گفت:بر اساس تاکید ستاد تنظیم بازار استان و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال طرح ویژه نظارتی به صورت سه شیفته'صبح، ظهر و شب' با حضور بازرسان سازمان و گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی و... از اول بهمن سالجاری شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری نهادهای اجرایی و نظارتی از شناسایی تمامی انبار های استان خبر داد و گفت:تاکنون ۳۸۰۰ انبار در استان شناسایی شده است.

کد خبر 4521220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha