۸ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۱۴

در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال قم؛

صدرنشینی تیم‌های امید شهر قائم و عرفان گستر ادامه یافت

صدرنشینی تیم‌های امید شهر قائم و عرفان گستر ادامه یافت

قم - تیم‌های امید شهر قائم و عرفان گستر صدرنشینی خود را در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال قم حفظ کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ دسته فوتبال استان قم شامگاه یکشنبه به پایان رسید و در ۵ بازی برگزار شده از هفته پنجم، ۱۹ گل به ثمر رسید و میانگین گل نزدیک به ۴ گل در هر بازی ثبت شد که آمار قابل توجهی در لیگ قلمداد می‌شود.

در بازی‌های برگزار شده در ورزشگاه تختی قم تیم امید شهر قائم در یک بازی نزدیک و فشرده برابر حریف سرسخت خود سیاه جامگان ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و این پیروزی، امید را در صدر جدول لیگ دسته اول حفظ کرد.

دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال قم، عرفان گستر در یک دیدار آسان و بی دردسر توانست ۴ بر صفر اکباتان را شکست دهد و این پیروزی به عرفان گستر کمک کرد تا با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به امید شهر قائم در رده دوم جدول قرار گیرد.

تیم آکادمی زبان نوین دیگر تیم پیروز این هفته بود که موفق شد تیم آریا را ۳ بر یک شکست دهد و فاصله یک امتیازی خود با ۲ تیم صدرنشین امید و عرفان گستر را حفظ کند. بدین ترتیب تیم آکادمی زبان نوین با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است.

در سایر بازی‌ها مهر گستر ۴ بر صفر از سد یاران عبور کرد و تنها تساوی هفته در مسابقه تیم‌های افشین و شاهین رقم خورد که دو تیم با تساوی یک بر یک میدان را ترک کردند. این مسابقات با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود.

کد خبر 4525622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha