۵ اسفند ۱۳۸۵، ۱۳:۰۵

جعفری جلوه:

محدودکردن آوینی به یک فضای بسته جفا به سینماست

شهید سیدمرتضی آوینی شخصیتی متعلق به کلیت سینماست و یکی از وظایف اهالی سینما بیرون آوردن وی از این حصار بسته است. چرا که دیدن آوینی در یک فضای محدود جفا به سینماست.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد جلسه مسئولان اجرایی و اعضاء هیئت انتخاب جایزه بزرگ شهید آوینی با حضور محمد آفریده مدیر عامل مرکز، پژمان لشکری‌پور دبیر و کامران ملکی مدیر اجرایی جایزه بزرگ شهید آوینی برگزار شد.

مهندس محمدرضا جعفری جلوه در این جلسه گفت: "اقدامی که تحت عنوان جایزه بزرگ سال و با نام شهید آوینی پیگیری شده، حرکتی بسیار ارزشمند است. چرا که در بحث نظری و عملی او یک جرقه بود، یک چراغ و یک نشانه شورآفرین که در عین حال، یادکرد او و افروختن همیشگی چراغ هدایت او وظیفه ماست تا از نام و یاد او بهره بگیریم و چراغ سینمای مستند ایران را روشن نگاه داریم."

معاون سینمایی وزیر ارشاد افزود: "امیدواریم مکمل این حرکت به برپایی جشنواره تخصصی سینمای مستند منجر گردد که این رویداد بزرگ در دستور کار معاونت امور سینمایی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هم قرار دارد تا در سطح ملی و جهانی منشاء تحول گردد و چراغ افروخته‌تری را فراروی سینمای مستند ایران قرار دهد."

در این نشست اعضاء هیئت انتخاب متشکل از پوران درخشنده، محمدرضا مقدسیان، فرهاد مجلل ورهرام، فرید فرخنده کیش، محمدرضا عرب، مجید اسماعیلی و رضا درستکار نیز حضور داشتند.

کد خبر 452625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha