۵ اسفند ۱۳۸۵، ۱۳:۴۶

/ گزارش اکران سینماهای تهران /

"تله" و "رازها" بیشترین سینماها را در اختیار دارند

"تله" و "رازها" بیشترین سینماها را در اختیار دارند

فیلم‌های سینمایی "تله" به کارگردانی سیروس الوند و "رازها" ساخته محمدرضا اعلامی بیشترین تعداد سالن‌های سینما را در تهران در اختیار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، "رازها" فیلمی در ژانر کمدی و وحشت است و داستان زندگی زنی را روایت می کند که با همدستی پسرعمویش قصد کشتن شوهر پولدار خود را دارد. آنها دست به توطئه ای می زنند که تصور می کنند وی کشته شده، اما مرد زنده است و ماجرا ادامه پیدا می کند. امین تارخ، میترا حجار، ایرج نوذری و فهیمه راستکار بازیگران اصلی این اثر هستند که در سینماهای شهر قشنگ، صحرا، جوان 1، شقایق، سعدی، بهمن 2، پیوند، مرکزی 2، بلوار، فلسطین 2 و تهران 2 روی پرده است.

میترا حجار در فیلم سینمایی "رازها"

"تله" سیروس الوند داستان زوج جوانی است که در روزهای اول ازدواج چند اتفاق کوچک مژگان را نسبت به فرشاد بدبین می کند. او به توصیه دوستش برای آزمودن وفاداری همسر پای زن دیگری را به زندگی خود باز کند. فرشاد در وفاداری نمره قبولی می گیرد، اما زن اجیرشده حاضر به اتمام بازی نیست. محمدرضا گلزار، امین حیایی، مهناز افشار، ماه ‌چهره خلیلی، سحر زکریا و امیرحسین صدیق بازیگران فیلم هستند که در سینماهای عصر جدید 2، قدس، مرکزی 1، جی 2، اروپا، ملت، تهران 1، ایران 2، پارس 1، کانون قدس و بهمن 1 نمایش داده می شود.

فیلم "جایی در دوردست" اثر خسرو معصومی دیگری فیلم در حال اکران است که داستان عشق معصوم جمال با دختری خاموش به نام نیالا را در طبیعت سبز مازندران به تصویر می کشد. مرضیه خوش تراش، هادی دیباجی، مهران رجبی، مسعود رایگان و عباس امیری بازیگران اصلی فیلم هستند که در سینماهای عصر جدید 1، فرهنگ 2، جی 2، گلریز 1، شهر تماشا 2 و شاهد به اکران درمی آید.

فیلم سینمایی "محکومین بهشت" کاری از حجت الله سیفی یک فیلم اجتماعی است و داستان زندگی و سفر دو دختر شهرستانی را به تصویر درمی آورد که به تهران می آیند. آنها در مسیر فعالیت خود با مسایل و مشکلاتی رو به رو می شوند که حوادثی را در پی دارد. محمود عزیزی، مهدی میامی، خزان شمس، افسانه پاکرو، کاوه سماکباشی، زری اماد، ندا مقصودی و کودک خردسال بهروز نیک اخلاق بازیگران فیلم هستند که در سینماهای جمهوری 2، فردوسی، سپیده 2، آفریقا، سروش، حافظ و جوان 2 اکران می شود.

"من و نگین دات کام" به کارگردانی حسین قناعت داستان زن و مردی را بیان می کند که برای پرداخت پول عمل بیمارستان مجبور به سرقت از بانک می شوند، اما در این سرقت ناکام می مانند. سپس پسر یک زوج پزشک را می ربایند. بهراد منصوریان، شهرام قائدی، آرش مفیدیان و نگین حبیبی بازیگران این فیلم هستند. سینماهای فلسطین 3، آسیا، کانون و گلریز 2 نمایش دهندگان این اثر هستند.

"رویای خیس" هفتمین ساخته پوران درخشنده داستان زندگی نوجوانی به نام آرش را بیان می کند که در شرایط جدایی مادر و پدرش و هنگامی که مادر رابطه عاطفی جدیدی را تجربه می کند، دچار بحران می شود و به پدرش پناه می برد. همجواری با پدر شرایط ایجاد عشق دوران نوجوانی را به وجود می آورد. فرامرز قریبیان، شراره دولت آبادی، همایون ارشادی، فلور نظری، صوفی کیانی و افسانه پاکرو در این فیلم  بازی می کنند. سینماهای استقلال، فلسطین 1، جی 1، المپیا، ایران 1، فرهنگ 1، شیدا و پیام انقلاب این فیلم را نمایش می دهند.

فیلم سینمایی "بی وفا" در سینماهای مرکزی 2، آستارا، سپیده 1 و پیروزی، "گیس بریده" در سینماهای ایران 2، دهکده المپیک و عصر جدید 3، "فستیوال فیلم های ایرانی" در سالن سینماهای آرش و سارا، "سرود تولد" در سینماهای ماندانا و آسمان آبی، "میم مثل مادر" در سینماهای شهر تماشا 1 و جمهوری 1 و "ستاره است" در سینماهای پارس 2 و قیام نمایش داده می شوند.

همچنین فیلم های "تقاطع"، "اسپاگتی در هشت دقیقه"، "فستیوال فیلم های خارجی"، "وقتی همه خواب بودند"، "فاز 4" و "اینجا چراغی روشن است" به ترتیب در سینماهای فرخ، شیرین، رودکی، کوثر، نادر و ناهید در حال نمایش عمومی هستند.

کد خبر 452635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha