۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۲۷

بخشدار مرکزی بروجرد مطرح کرد؛

انجام ۳۶ هزار مترمربع زیرسازی معابر در روستاهای بخش مرکزی بروجرد

انجام ۳۶ هزار مترمربع زیرسازی معابر در روستاهای بخش مرکزی بروجرد

بروجرد- بخشدار مرکزی بروجرد، از انجام ۳۶ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر در روستاهای این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، فاطمه گودرزی عصر چهارشنبه در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی و اشترینان که در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: بخش مرکزی هزار و ۱۰۵ کیلومتر مربع وسعت دارد که ۱۷۳ روستا را شامل می شود.

وی، تصریح کرد: از ۱۷۳ روستا، ۱۵۴ روستا دائمی و ۱۶ روستا موسمی هستند که طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیتی بالغ بر ۶۲ هزار نفر در این روستاها سکنی گزیده اند.

بخشدار مرکزی بروجرد، ادامه داد: در حال حاضر ۹۲ دهیار مرد و زن در روستاها قبول مسئولیت کرده و به مردم خدمات رسانی می کنند.

گودرزی، خاطر نشان کرد: ۱۳ هزار و ۲۳۸ متر جدول گذاری، ۳۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر و... در روستاهای بخش مرکزی بروجرد انجام شده است.

اجرای ۲ پروژه بند خاکی در روستاهای «اشترینان»

مقداد صارمی بخشدار اشترینان نیز در این گردهمایی گفت: دهیاران در روستاها نمایندگان دولت هستند که وظیفه دارند بر تمامی فعالیت روستای تحت مسئولیتشان نظارت داشته باشند.

وی، افزود: بخش اشترینان ۳۹ روستا دارد که در سطح این روستاها ۶۶۰ سطل زباله برای جمع آوری زباله های روستایی نصب شده است.

بخشدار اشترینان، تصریح کرد: امروز وضعیت درمانی، آموزشی، فرهنگی و ... در سطح روستاها به مراتب نسبت به گذشته ارتقاء یافته است که این را مرهون نظام و دولت می دانیم.

صارمی، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو پروژه عمرانی بندخاکی در روستاهای «انگشته» با ۹ میلیارد ریال هزینه و ۳۵ درصد پیشرفت فیزکی و بندخاکی روستای «گندل گیلان» که پیشرفت چندانی نداشته است با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده از محل صندوق توسعه ملی در بخش اشترینان در دست ساخت است.

وی، افزود: دهیاران در خط مقدم هستند و در قبال مسائلی که در روستاها رخ می دهد مسئولیت دارند.

کد خبر 4529155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha