۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۳۸

فرمانده انتظامی استان کردستان:

 تعامل با مردم، رسانه ها و دیگر سازمان های همسو اولویت کار ما است

 تعامل با مردم، رسانه ها و دیگر سازمان های همسو اولویت کار ما است

سنندج - فرمانده انتظامی کردستان گفت: یکی از مهمترین رسالت های پلیس، تعامل با مردم، رسانه و دیگر سازمان های همسو با اهداف این نهاد است که در اولویت کار نیروی انتظامی کردستان نیز قرار دارد.

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگاران مهر در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در استان کردستان، اظهارداشت: پلیس، پلیس مردمی، اجتماع محور و جامعه محور است و از این رو توجه به خواست مردم و برقراری امنیت در جامعه از ارکان مهم نیروهای انتظامی است.

وی افزود: مردم در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب نشان داده اند که در همه زمینه ها در کنار نظام ایستاده اند و یکی از مهمترین نقش هایی که تاکنون ایفا کرده اند نیز در بحث برقراری امنیت بوده است و امروز امنیت کشور ما یک امنیت مردمی است و بدون شک بدون همکاری مردم با نیروهای انتظامی و نظامی این امنیت پایدار به وجود نمی آمد.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: ما نیز به عنوان مسئولان و خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم که هر جا مردم حضور داشته اند موفقیت به دست آمده است و در صورت عدم همراهی مردم در دستیابی به اهداف مختلف با مشکل مواجه شده ایم.

آزادی یادآور شد: از این رو ملاقات مردمی به صورت چهره به چهره از برنامه های نیروهای انتظامی کشور است که در کردستان نیز هر هفته این برنامه اجرایی می شود تا بتوانیم تا حد امکان مشکلی از مشکلات مردم را مرتفع کنیم و رضایتمندی آنان را به دست آوریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر ملاقات حضوری، نیروی انتظامی پنج سامانه و شماره سه رقمی را در اختیار مردم قرار داده تا به راحتی بتوانند مشکلات خود را با پلیس در میان بگذارند و در صورت داشتن انتقاد و یا تقدیر نیز مطالب خود را بیان کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: سامانه های ۱۱۰، ۱۱۶، ۱۲۰، ۱۲۸ و ۱۹۷ همیشه آماده دریافت اطلاعات، مشکلات، انتقادات، پیشنهادات و تقدیر مردم است و در صورت دریافت هرگونه تماس در اسرع وقت به آنها رسیدگی می شود.

آزادی به بحث تعامل با رسانه ها نیز اشاره کرد و اظهارداشت: در این خصوص نیز خوشبختانه رسانه های استان کردستان همسو با نظام و دولت در حال حرکت هستند و در این میان خبرگزاری مهر به عنوان یک رسانه فعال در فضای مجازی توانسته تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشته باشد و اخبار و مطالب لازم را به موقع به اطلاع مردم برساند.

وی افزود: ارتقای آگاه سازی مردم از مهمترین رسالت های رسانه ها باید باشد که اگر این مهم تحقق یابد و مردم از کارهای انجام شده بیشتر اطلاع داشته باشند کمتر دچار مشکل و سردرگمی می شوند و در این بین خبرگزاری مهر توانسته است تا حدود زیادی نیاز مردم را در این حوزه برطرف کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: در چند سال اخیر در بحث های اقتصادی و جرایم مالی مردم ما متاسفانه ضررهای بسیاری دیده اند که با ورود رسانه ها به این حوزه و اطلاع رسانی درست به مردم و آگاهی بخشی به آنان باعث شده امروز دیگر کمتر شاهد وقوع چنین مشکلاتی باشیم.

آزادی در ادامه سخنان خود به بحث تعامل و ارتباط با سازمان های همسو با نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: در این حوزه نیز خوشبختانه ارتباط مناسبی با دیگر دستگاه ها و سازمان ها در استان برقرار است و دستگاه های مرتبط توانسته اند به عنوان رابطان اجتماعی ما همکاری مناسبی داشته باشند.

وی بیان کرد: مهمترین بحث ما در این حوزه ارتقای سطح نظم، امنیت و انضباط ترافیکی است که هر چه در این زمینه ها بیشتر کار شود و مشکلات آن رفع شود، میزان رضایتمندی مردم نیز بالاتر می رود.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در بحث خنثی سازی فضای مجازی دشمنان و گروه های معاند نیز مانند هم اتفاق اخیر در خصوص قتل برادران ذبیحی در بانه رسانه های داخلی توانستند به موقع به جریان ورود پیدا کنند و تمام جریان های به راه افتاده از سوی دشمنان را خنثی کنند.

آزادی در پایان سخنان خود اظهارداشت: در بحث مواد مخدر نیز نیروی انتظامی به شدت در حال مبارزه با این پدیده شوم است و در دوران انقلاب بیش از سه هزار شهید در این راه تقدیم کرده و این نشان دهنده اهمیت مبارزه با مواد مخدر برای نیروی انتظامی است.

کد خبر 4531762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha