۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۳۹

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی کرمانشاه:

۹۵ درصد کوره‌های زغال در کرمانشاه تخریب شده است

۹۵ درصد کوره‌های زغال در کرمانشاه تخریب شده است

کرمانشاه_ فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از تخریب ۹۵ درصد کوره های زغال در این استان با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.

عباس بهاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی ۹۵ درصد کورههای زغال در کرمانشاه به ویژه منطقه عثمانوند تخریب شده است.

وی افزود: گشتهای یگان حفاظت با شناسایی مناطق دارای کوره های زغال موفق به این حجم از تخریب های گسترده شده اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بیان کرد: تعدادی از روستاها به ویژه در عثمانوند به دلیل اعتیاد سرپرست خانواده ونبود منبعی برای گذران زندگی به این سمت و سو روی آورده اند.

وی با تاکید براینکه متخلفان از تیررس قانون دور نخواهند ماند، گفت: گشتهای یگان حفاظت به طور جدی درصدد شناسایی و برخورد با خاطیان است.

بهاری تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی را از دیگر چالشهای پیش رو اعلام و عنوان کرد: عده ای سودجو که زمین خوار هم نیستند صرفا به دلیل طمع درصدد تصرف اراضی کشاورزی هستند.

وی وضعیت تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی را در دالاهو، اسلام آباد غرب و گیلانغرب بحرانی تر دانست.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خواستار همکاری مردم در گزارش تخلفات از طریق سامانه ۱۵۰۴ شد و گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت جدی دردصد برخورد با متخلفین، تشکیل پرونده و معرفی آنان به مراجع قضایی است.

کد خبر 4532876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرهنگی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
      0 0
      خواهش میکنم برای حفظ جنگلها روزهای تعطیل هم نظارت کنند خیلی از مردم برای روشن کردن آتش به جان درختان می افتند و آنها را قطع میکنن.