۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۰۰

استاندار اردبیل:

توسعه زمین‌های ورزشی محلات به اولویت برنامه‌های مسئولان تبدیل شود

توسعه زمین‌های ورزشی محلات به اولویت برنامه‌های مسئولان تبدیل شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: توجه به ورزش محلات با اختصاص کمترین هزینه‌ها امکان‌پذیر بوده و در این خصوص مسئولان ورزشی اردبیل باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر چهارشنبه در شورای عالی ورزش همگانی استان اردبیل بر ضرورت توسعه ورزش در تمامی محلات استان تاکید کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های مربوط به ورزش محلات باید به صورت جدی دنبال شود.

به گفته وی موضوع کم تحرکی تبدیل به یکی از بزرگترین معضلات زندگی ماشینی شده و نیازمند انجام تدابیر ویژه برای ارتقای فرهنگ ورزش در تمامی نواحی و مناطق شهری و روستایی هستیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه آماده حمایت از توسعه زمین‌های ورزشی در استان هستیم، افزود: در این خصوص مسئولان ورزش استان به ارائه برنامه‌ بپردازند و استانداری اردبیل نیز در توسعه چنین زیرساخت‌هایی قول انجام حمایت‌های لازم را خواهد داد.

بهنام‌جو به وظایف خطیر مسئولان ورزشی استان اشاره کرد و ادامه داد: سلامتی مردم در گرو توسعه ورزش بوده و غفلت از فراگیرسازی ورزش باعث تحمیل هزینه‌های گزاف به جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شکوفایی ورزش همگانی در 40 سال اخیر غیرقابل کتمان است، یادآور شد: سوق دادن مردم به ورزش حرکت به سوی جامعه‌ای بانشاط و سالم بوده و با فرهنگسازی و ارائه آموزش‌های لازم باید ورزش در برنامه‌های روزمره مردم جای داشته باشد.

استاندار اردبیل در پایان اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی اهتمام بیشتری به افزایش اشتیاق کارمندان به ورزش داشته باشند تا با تسری دادن چنین فرهنگی به خانواده دولت و اقشار مختلف مردم توسعه ورزش همگانی را به شکل ایده‌آلی شاهد شویم.

کد خبر 4536275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha