۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

پلیس فتا با هوشیاری کامل فضای مجازی را رصد می‌کند

پلیس فتا با هوشیاری کامل  فضای مجازی را رصد می‌کند

کاشان - جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس فتا با هوشیاری و دقت نظر فضای مجازی را رصد می کند و بر این اساس تاکنون باندهای مختلفی از مجرمان فضای مجازی در اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین حسین زاده ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی کاشان در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: نیروی انتظامی معتقد است که فضای سایبری فضای خاصی است و برای وجود امنیت در این فضا افزایش سواد رسانه ای مردم لازم است و این مهم تلاش تمامی مسئولان مربوطه را می طلبد.

وی با بیان اینکه ۴۵ میلیون نفر کاربر فضای مجازی در کشور وجود دارد، افزود: در شهر کاشان با توجه به جمعیت جوان و رشد و توسعه در این چهار دهه تعداد کاربران فضای مجازی رشد قابل توجهی داشته است و پلیس فتای استان اصفهان نیز تمام تلاش خود را برای برخورد با مجرمان در این فضا به کار گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری باندهای مختلف مجرمان فضای مجازی خبر داد و ابراز داشت: پلیس فتا با هوشیاری و دقت نظر فضای مجازی را رصد می کند و مقابله با مجرمین سابقه دار را نیز در اولویت کاری خود قرار داده و به لطف خدا دستاوردهای خوبی داشته است.

به گزارش مهر، ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی کاشان در ۴۰ هکتار و دو هزار متر زیربنا با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در دو طبقه و مشارکت خیرین امنیت ساز طی دو سال به بهره برداری می رسد.

کد خبر 4536805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha