۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۵۴

نماینده مردم رفسنجان و انار :

بهداشت و درمان رفسنجان از میانگین استان کرمان پایین تر است

بهداشت و درمان رفسنجان از میانگین استان کرمان پایین تر است

رفسنجان - نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: در بهداشت و درمان نسبت به میانگین استان کرمان پایین تر هستیم که لازم است این وضعیت بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد انارکی‌محمدی شهر یکشنبه در آیین افتتاح ۳۰ پروژه در بخش مرکزی رفسنجان با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲  بهمن، گفت: همه فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور به هم رسانند و این مهم وظیفه همه است.

وی افزود: حرکت خوبی در روستاها و دهستانها شروع شده است، در جذب بودجه قیر، امسال تا به حال ۵۰۰ هزار متر آسفالت در روستاها انجام شده است که در ادامه ۳۰۰ هزار متر هم در دستور کار خواهد گرفت که تفاهم نامه آن در حال تنظیم است.

محمدی انارکی با اشاره به وضعیت شهرستان رفسنجان تصریح کرد: به دلیل تفکری که در کشور وجود دارد و شهرستان رفسنجان را برخوردار معرفی می کنند از سال ۸۴ سرانه خوبی به روستاهای شهرستان تعلق نگرفته است در صورتی که مشکلات فراوانی در مباحث گوناگون داریم.

وی ادامه داد: در آب روستایی مشکل داریم، در بهداشت و درمان نسبت به میانگین استان هم پایین تر هستیم که لازم است این وضعیت بازنگری شود ۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که آب آشامیدنی سالم ندارند.

محمدی انارکی تصریح کرد: اگر بخواهیم بر اساس اولویت‌بندی پروژه استانی جلو برویم  ۱۰ سال طول می‌کشد تا وضعیت آب روستاها درست شود در بحث اولویت کشوری هم ۲۰ سال، بنابراین باید نگاه ویژه به این شهرستان شود

کد خبر 4538777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha