۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۰۱

معاون استاندار کرمان:

مهمترین مشکل رفسنجان بحث اشتغال است

مهمترین مشکل رفسنجان بحث اشتغال است

رفسنجان - معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان مهمترین مشکل شهرستان رفسنجان را بحث اشتغال معرفی و ابراز امیدواری کرد که بتوان آن را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی دهقان ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی رفسنجان اظهار داشت: خوشحالیم بر خلاف همه تبلیغات دشمنان علیه انقلاب که به چهلمین سال خود نخواهد رسید، جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: با تمام توان و پشتکار در صدد این هستیم برای اینکه شایعات دشمن برای ناامیدکردن مردم را خنثی کنیم مردم خودشان پیشرفت‌هایی که به واسطه وجود انقلاب حاصل شده را لمس کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان عنوان داشت: برای مسائل و مشکلات شهرستان رفسنجان طی جلساتی برای رسیدن به استاندارد کشور تصمیم‌گیری خواهد شد و این روزها بر نقاط قوت باید تکیه کرد در رفسنجان نقاط قوت زیادی وجود دارد.

دهقان ادامه داد: رفسنجان این روزها از نظر کار شهرداری ضرب‌المثل شده و از اینکه ظرف یک سال این همه تحولات در شهر رفسنجان صورت گرفته مایه خوشحالی است و عیدی خوبی برای مردم رفسنجان است. همچنین دهها و صدها طرح وجود دارد که زیرساخت‌های اساسی رفسنجان را بنیان نهاده و باید بر اساس این زیرساخت‌ها به پیشرفت‌های بعدی رسید.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان مهمترین مشکل شهرستان رفسنجان را بحث اشتغال معرفی و ابراز امیدواری کرد که بتوان آن را برطرف کرد.

دهقان اضافه کرد: با وجود وضعیت خشکسالی در رفسنجان و وضعیت خاص اقتصادی که در کشور حاکم است نباید بگذاریم به این مردم صدماتی وارد شود.

کد خبر 4538780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha