۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۰۷

عصر امروز؛

نخستین شرکت داروسازی جنوب‌شرق کشور در رفسنجان افتتاح شد

نخستین شرکت داروسازی جنوب‌شرق کشور در رفسنجان افتتاح شد

رفسنجان - نخستین شرکت داروسازی جنوب‌شرق کشور با حضور معاون غذا و دارو وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه رفسنجان عصر امروز در مراسم افتتاح این کارخانه اظهار کرد: راه‌اندازی این مجموعه در بعد داروسازی در جنوب‌شرق حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور افزود: پشت این کار انگیزه و اعتقاد بوده و با اصرار و سماجت کار پیش رفت و امروز شاهد بهره‌برداری از این کارخانه هستیم.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: خوشحالیم در این ایام این کار انجام شده و فردا کار بی‌نظیر دیگری در رفسنجان با راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام خواهیم داد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار داشته و از آنجایی که چالش ها و  تحریمهای ظالمانه دشمن و جنگ تحمیلی علیه ایران وجود داشت باز هم انقلاب خوب عمل کرده است.

احمد انارکی‌محمدی افزود: یکی از کارهایی که ما را در دنیا جزء اولین‌ها قرار داده دارو است، در تولید علم، هسته‌ای موشک‌ها و ... مباحثی است که ایران را در دنیا سربلند کرده است. جوانان و نخبگان ایرانی این مباحث را به سرانجام خوب رساندند لذا در کشوری هستیم که می توانیم در تمامی عرصه ها بهترین باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما یکی از زون‌های خورشیدی منطقه هستیم اما زیرساختی که بتوانیم در انرژی خورشیدی استفاده کنیم هنوز ایجاد نشده اما در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان زمینه فراهم است تا از این انرژی استفاده کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: استان کرمان و منطقه شمال این استان در نوار کویری و از نعمت خورشیدی برخوردار است، امروز پروژه هفت ۷ مگاواتی خورشیدی با اعتبار ۱۱ میلیون یورو در رفسنجان کلنگ زنی شد و در تیرماه سال آینده افتتاح می شود و باید از زیرساخت نیروی خورشیدی بهره ببریم.

محمدی انارکی ادامه داد: به دلیل ارزان بودن برق در کشور نتوانستیم در بخش انرژی های پاک بهره مند شویم و باید از این موهبت استفاده و انرژی های نو را به مدار وارد کرد.

کد خبر 4538829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha