۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول خبر داد:

کشف راز یک قتل در شهرستان دزفول/ قاتل دستگیر شد

کشف راز یک قتل در شهرستان دزفول/ قاتل دستگیر شد

دزفول- فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: قاتلی که با کتمان حقیقت سعی می کرد در روند رسیدگی پرونده خللی به وجود آورد، سرانجام توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین عیدی اظهار کرد: در پی کشف یک جسد مجهول الهویه در یکی از مناطق شهرستان دزفول ، پلیس تحقیقات خود را برای کشف حقیقت موضوع آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه روند بررسی پرونده وقوع قتل و هویت متوفی تایید شد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با بکارگیری توان علمی و تحقیقات اطلاعاتی قاتل که یکی از دوستان مقتول بوده را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ عیدی عنوان کرد: متهم دستگیر شده در سخنانی ضد و نقیض علت مرگ متوفی را مصرف بی رویه مواد مخدر عنوان کرد و گفت: برای اینکه مشکلی متوجه وی نشود جسد را در کنار جاده رها و محل را ترک کردم.

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به تلاش مستمر پلیس آگاهی دزفول برای کشف حقیقت، گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده پرده از جنایت برداشته و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان و اعلام کرد که با وارد کردن یک ضربه به سر مقتول وی را به قتل رسانده است.

کد خبر 4541721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha