۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۰۷

استاندار یزد:

تلاش مدیران برای اعتمادآفرینی در مردم/برنامه سال آینده ارائه شود

تلاش مدیران برای اعتمادآفرینی در مردم/برنامه سال آینده ارائه شود

یزد ـ استاندار یزد بر ضرورت تلاش جدی مدیران استانی برای بازگرداندن اعتماد مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به ملاک انتخاب مدیران اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های ما برای انتخاب مدیران، ارتباط مؤثر مدیران استانی با مدیران ارشد کشوری است زیرا در این صورت امور با سرعت و کیفیت بهتری پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: انتظار داریم مدیران استان یزد پاسخگو، شفاف و مسئولیت‌پذیر باشند و همه تلاش خود را برای ارتقاء استان در زمینه های مختلف به کار گیرند و تلاش کنند اعتماد مردم را جلب کنند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتماد مردم نسبت به نظام خدشه‌دار شده و باید به نحوی تلاش کنیم تا این اعتماد و امید دوباره باز گردد.

وی همچنین تاکید کرد: از همه مدیران استان انتظار داریم تا برنامه های سال آینده خود را تدوین و اعلام کنند تا بتوانیم بر اساس برنامه، درست و اصولی پیش برویم که برای تحقق این امر، باید چشم اندازی از برنامه ها در دسترس باشد.

طالبی، اشتغال را یکی از مسائل مهم استان یزد برشمرد و افزود: نرخ بیکاری فعلی به هیچ‌وجه شایسته استان یزد نیست و لازم است برای برون رفت زا این مشکل، برنامه ریزی لازم انجام و امور ساماندهی شود.

استاندار یزد تصریح کرد: رفع مشکل بیکاری و تلاش در مسیر اشتغال‌زایی، وظیفه یک یا دو دستگاه نیست بلکه همه باید تلاش کنند تا معضل بیکاری برطرف شود.

طالبی با اشاره به اینکه دولت اکنون با شرایط خاصی مواجه است و پولی برای سرمایه‌گذاری ندارد، افزود: در استان و کشور منابع بسیار خوبی در بین بخش خصوصی و مردم داریم که باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با معرفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: تلاش کردم در طول دوران مسئولیت خویش، ضریب امنیت استان را ارتقاء دهم و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام گرفت.

به گزارش مهر، در جلسه شورای اداری استان یزد که در سالن کوثر برگزار شد، احمد ترحمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد انتخاب شد.

پیش از این، محمدعلی طالبی که اکنون مسئولیت استانداری یزد را بر عهده دارد، معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد بود.

کد خبر 4546993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha