۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۳۶

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نظارت بر عملکرد باید پیشگیرانه و مدبرانه باشد

نظارت بر عملکرد باید پیشگیرانه و مدبرانه باشد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت بر عملکرد باید پیشگیرانه و مدبرانه باشد تا بتواند به خوبی با فساد مبارزه کند و جلوی هرگونه قانون گریزی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعدازظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل بازرسی استان افزود: نظارت دولت بر دولت و نظارتهای قوه مقننه، قضائیه و دیوان محاسبات بر ارکان نظام و دستگاههای اجرایی از جمله نظارت های ساختاری موثر در کشور است.

وی بیان داشت: این نظارتها با هم افزایی، هم اندیشی و تدبیر در امور می تواند پیشرفت و مبارزه بی امان با فساد را تقویت کند.

احمدی تصریح کرد: ثبات، قوام و پویایی ساختارها به سلامت افراد و سیستم بر می گردد.

استاندار افزود: نگاه نظارتی باید غیرجانبدارانه باشد و در نگاهها، شهروندان عزیر، متمدن و بزرگ دیده شوند و مبارزه فارغ از هرگونه گروه گرایی و قوم گرایی باشد.

وی اظهار داشت: فراخواندنها و احضارهای غیراصولی خلاقیت و چالاکی مدیریت را می گیرد و ساختارهای مدیریتی و نظارتی باید چابک و قانونمند باشد تا با تدبیری درست راه خدمت هموار شود.

استاندار با بیان اینکه فضای کسب و کار و بالندگی در جامعه با همت دستگاه قضا در کنار دولت ایجاد می شود، گفت: سازمان بازرسی استان بازوی حرکت دولت برای نظارت بوده و قوه قضائیه و در واقع سازمان بازرسی کل کشور موظف است تا از به وجود آمدن فسادهای اداری جلوگیری کرده و آنها را کشف و پیگیری کند.

احمدی افزود: باید در مواجه با تخلف مدیران با ظرافت و حساسیت در چهارچوب قانون برخورد شود و نباید روحیه چالاکی از مدیران سلب شود.

وی تصریح کرد: مسئولیت پذیریی، پاکدستی، متعهد و صادق بودن مدیران شرط خدمت به مردم و مانع هرگونه انحراف و اختلال است.

استاندار افزود: همه ما باید دلسوز به نظام، متعهد به انقلاب و مسئولیت پذیر باشیم.

کد خبر 4550207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha