۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۴۰

فرماندار پیشوا:

ظرفیت های دامپزشکی پیشوا نیازمند ارتقاء است

 ظرفیت های دامپزشکی پیشوا نیازمند ارتقاء است

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: ظرفیت های دامپزشکی پیشوا نیازمند ارتقاء است.

به گزارش خبرنگار ، حسین عباسی عصر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه عبدالحسین محبی رئیس سابق و صادق گلزاری سرپرست جدید اداره دامپزشکی که در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به ظرفیت شهرستان پیشوا در زمینه کشاورزی و دامپروری، گفت: طی سالیان گذشته اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته اما در زمینه زیرساخت های اداری ضعف ها و کاستی هایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مطالعات لازم برای سایت اداری شهرستان پیشوا صورت گرفته، افزود: باید موضوعات پدافندی و به ویژه تسهیل مراجعات مردم را برای جانمایی و استقرار ادارات در نظر داشت و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرد.

عباسی گفت: ظرفیت های دامپزشکی شهرستان نیازمند ارتقاء است تا در برخی زمینه ها خودکفایی صورت گیرد و در این زمینه سازمان دامپزشکی استان باید به تأمین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان پیشوا کمک کند.

وی در ادامه به افتتاح میدان عرضه دام شرق استان تهران در پیشوا اشاره کرد و گفت: این میدان ظرفیت روزانه هزار رأس دام سبک و ۲۰۰ رأس دام سنگین را دارد که یک فرصت مغتنم برای پیشوا و استان تهران به حساب می آید.

فرماندار پیشوا در پایان از سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا خواست تا نسبت به جذب اعتبارات استانی به منظور ارتقای امکانات و تجهیزات دامپزشکی در پیشوا و خودکفایی شهرستان در این زمینه تلاش جدی و مستمری داشته باشد.

در ادامه این نشست، مسئولان اداره کل دامپزشکی استان تهران بر ضرورت اختصاص یک مکان مناسب جهت استقرار اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا تأکید کردند.

سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا نیز بر عزم خود در خدمت رسانی به کشاورزان و دامپروران شهرستان اشاره و نوید اجرای برنامه های خوبی را در سطح شهرستان ارائه داد.

کد خبر 4553471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha