۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸

ادامه تیره‌ روزی‌های سپیدرود رشت/ ۲ بازیکن جدا شدند

ادامه تیره‌ روزی‌های سپیدرود رشت/ ۲ بازیکن جدا شدند

رشت- بعد از کناره گیری علی کریمی و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت از ادامه همکاری با این تیم دو بازیکن نیز از این تیم جدا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، انگار قرار نیست تیره روزی‌های تنها تیم گیلانی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تمام شد. این تیم بعد از پایان فصل گذشته از همان روزهای ابتدایی با چالش‌های مدیریتی و مالکیتی رو به رو بود و حتی تا هفته‌های قبل و بعد از شروع لیگ جدید نیز بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرشور این تیم گیلانی نمی دانستند مالک یا سرمربی این تیم چه کسی است.

بعد از ورود علی کریمی با این ادعا که سرمایه‌گذاری برای گرفتن مالکیت تیم سپیدرود با خود به گیلان آورده و سابقه حضور موفق این بازیکن قدیمی تیم ملی در سپیدرود رشت همگان با خود گفتند دیگر مشکلات سپیدرود رشت تمام شد و این تیم هرچند شروعی ناموفق در لیگ برتر داشته اما در ادامه لیگ می تواند با قدرت و انسجام بیشتری به کار خود پرداخته و تنها سهمیه استان گیلان در لیگ برتر را حفظ کند.

اما انگار تیره روزی‌های این تیم پرطرفدار با آن هواداران پرشورش تمامی ندارد روزهای گذشته انتشار خبری در فضای مجازی استان گیلان مبنی بر کناره گیری علی کریمی از مالکیت و سرمربیگری این تیم دوباره سپیدرود رشت را برسر زبان ها انداخت. این روزها با توجه به اینکه تنها دو روز تا دیدار حساس سپیدرود رشت برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه سردار جنگل رشت مانده بازیکنان برای تمرین هنوز تکلیف خود را نمی دانند و هواداران نیز نگران بازی روز جمعه هستند.

با کناره گیری علی کریمی، کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در حمایت از وی دسته جمعی کناره گیری کردند، امروز نیز خبرهایی از جدایی دو بازیکن این تیم به گوش می‌رسد. گفته می شود در قرار داد این دو بازیکن بندی آمده که در صورت جدایی علی کریمی این بازیکنان می توانند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند.

پیام صادقیان و حامد محمودی دو بازیکنی هستند که با کناره گیری علی کریمی از سپیدرود رشت قرارداد خود با این تیم را به صورت یکطرفه فسخ کردند. هر دو بازیکن به تازگی و در نیم فصل دوم به سپیدرود پیوسته بودند. حامد محمودی در هیچ دیداری برای سپیدرودها به میدان نرفته و پیام صادقیان نیز که به تازگی مجوز ICT خود را دریافت کرده بود تنها در دو بازی به صورت تعویضی برای این تیم بازی کرد.

حال باید دید با این شرایط، وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت به کجا خواهد رسید و مسئولان حوزه ورزش استان و همچنین هیأت فوتبال برای بهبود این شرایط چه تصمیم خواهند گرفت.

کد خبر 4553837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha