۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷

استاندار البرز:

تعزیرات حکومتی از اصناف استان البرز رضایت دارد

تعزیرات حکومتی از اصناف استان البرز رضایت دارد

کرج - استاندار البرز گفت: تعزیرات حکومتی، اداره اماکن و نیروی انتظامی از اصناف رضایت دارند، وجود چنین رضایتمندی نشان از حرکت اصناف با مردم و نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر چهارشنبه در نشست ویژه اتاق‌های اصناف شهرستان‌های البرز و روسای اتحادیه‌های صنفی این استان، با اشاره به اینکه بخش خصوصی و اصناف از معتمدین ما هستند و به‌هیچ‌عنوان به دنبال پرونده‌سازی برای آن‌ها نیستیم، گفت: همه تلاش‌ها معطوف ه این مهم است که مشکلات اصناف حل شود.

وی با تأکید بر اینکه اصناف نباید دچار مشکل شده یا تحت‌فشار باشند، گفت: تعزیرات حکومتی، اداره اماکن و نیروی انتظامی از اصناف رضایت دارند، وجود چنین رضایتمندی نشان از حرکت اصناف با مردم و نظام است.

استاندار البرز گفت: البرز در حوزه خودرو و دارو خودکفا است و محصولات این دو حوزه به سراسر کشور و خارج ارسال می‌شود، اصناف، تجار و بازرگانان البرزی همه در مسیر توسعه اقتصادی حرکت می‌کنند.

شهبازی با اشاره به وجود انبار کالای اساسی و استراتژیک در استان البرز، گفت: البرز توان کمک به دیگر استان‌ها را دارد، از سویی امید است با حمایت دولت بتوانیم شبکه توزیع مناسب ایجاد کنیم و شاهد صف‌های طولانی مردم برای دریافت کالاهای اساسی نباشیم.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری شهرداری‌ها با اصناف، گفت: شهرداری باید رعایت اصناف را داشته باشند و از سویی دسترسی راحت مردم به نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های مخصوص بهار را فراهم کنند.

استاندار البرز تأکید کرد: بازرسان اصناف باید تلاش دوچندانی داشته باشند تا شاهد پرونده‌سازی برای اصناف نباشیم علیرغم اینکه کنترل‌ها و بازرسی‌های ما هم شدید خواهد بود.

شهبازی با اشاره به فعالیت فناوری‌های جدید در کشور، گفت: نمونه آن فعالیت سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل ازجمله تاکسی‌های اینترنتی است که به‌مرورزمان این فناوری‌ها بیشتر خواهد شد و ما باید با آن حرکت کنیم.

کد خبر 4554605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha